Gå til innhold

Dere som prøver kanel

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å få litt action, hvordan inntar dere den? Regner med dere ikke sitter og trykker i dere spiseskjeer med malt kanel?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke begynt på kjerringrådene ennå - er bare 33+4, så det er litt vel tidlig - men gleder meg til å kose meg med smurte lefser med masse sukker og kanel, med riktig så god samvittighet:-D

Grøt er jo også en mulighet, men det er jeg ikke fullt så glad i.

:-)

Skrevet

her var det makaronivelling med kanel i går, ellers er det jo nel eroverstående, + kanelsnurrer, epler med kanel er jo godt, te...

Skrevet

Du skal ha i deg store mengder kanel så da får det i tilfelle bli kanel med grøt.

Kanel er umulig å få i seg uten at det er blandet inn i noe, men det finnes faktisk kanel i kapsler på helsekosten. Ja og på noen apotek.

Jeg har tilfeldigvis en haug med slike kapsler i hus (anbefalt av lege pga antioksidanter ol ) men vet ikke om jeg kommer til å bruke dem for å få i gang fødsel da:)

Skrevet

Epler med kanel hadde jeg helt glemt at er knallgodt gitt! Da jeg var på slankern for noen år siden spiste jeg dette som godteri, er faktisk skikkelig bra. Skal jommen ut og kjøpe epler jeg nå. Om det setter igang noe modning er det jo fint, og hvis ikke så er det bare en god måte å overvinne sørtsuget på :)

Skrevet

tar en t-skje av gangen og svelger med flere munner vann.går helt fint det synes jeg.men om det virker er en helt annen ting-har tatt det en stund nå-hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...