Minnie_Moon Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 synes det ser ut som ganske mange av oss har ikm på søndag. Hvilken pp er dere andre i? Hatt noen symptomer? Skal noen av dere teste før søndag? Har selv veldig lyst å teste med billigtest i morgen, bare for moro skyld... Er i 3 pp, og har hatt en følelse av å være gravid, men har mer eller mindre innsett at det skyldes nok et veldig høyt ønske om at det skal klaffe nå. Har veldig lyst på juni-baby...
Trallllle Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg har! Hehe. Har allerede testa 3 ganger Og syns jeg skimtet noe istad.. Men helt klart innbilning hehe. . Jeg klarer ikke vente til søndag hehe, og så må jeg helst finne ut av det så fort som mulig hvis jeg er, for skal egentlig ta masse vaksiner på mandag. . Og passer jo veldig dårlig hvis jeg er gravid Jeg er i min første pp men har super lyst på juni baby:D Lykke til alle sammen!
Minnie_Moon Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Jeg har vært pålogget her hele kvelden, og merker at det påvirker meg veldig... Måtte på do for minutter siden og da var jeg snar å bruke en billig test. som selvsagt var negativ. nå kjenner jeg at jeg må forsøke å overbevise meg selv at jeg ikke er gravid, ellers blir skuffelsen megastor når tr kommer...
monkri mamma til 4 Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 hei. j har ikm på søndag. testa negativ i dag j å. er i 2pp nå.
Venter tålmodig_22.08.11 Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Har og ikm søndag...føler meg gravid. Men jeg er liksom ikke inni noen pp...dette var nemlig ikke planlagt. Følelsen av å være gravid bare dukket opp plutselig, og symptomene er der...venter spent til søndag Har kjøpt test i dag, men skal vente til søndag i alle fall før jeg bruker den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå