Line1981 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Vi har 2 barn, jente på snart 7 år og en gutt på 2. Jeg har alltid ønsket med tre barn, men har hatt en del problemer . Bl.a fikk jeg fødselsdepresjon etter minsten, og så ikke lyst på tilværelsen. Før sommeren fikk jeg diagnosen ADHD i en alder av 27. Har begynt på medisiner og behandling. Hverdagen går bedre etter at mange av mine problemer som har vært forårsaket av ADHD, er nærmest nullet ut. Og nå er ønsket kommet tilbake om barn nr3. Jeg har tenkt lenge gjennom om jeg vil ha et BARN til eller BABY.. Kommet frem til at det er et barn til jeg ønsker. Mannen min er med på notene, klarsignal fra psykiateren. Men, driver vi sjansespill da? ADHD er jo arvelig, og jenta mi har det sannsynligvis. Men, som psykiateren min sier, det er jo ikke dødelig. Og jeg er redd jeg kommer til å angre meg om jeg ikke går for det nå. Har PCO i tillegg, så det er jo ikke sikkert jeg blir gravid, brukte 2 år på å bli gravid sist gang.. Huff, ble mye dette. Håper noen gadd å lese gjennom og har noen gode råd til meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå