Gå til innhold

"Ja, nå har dere vel alt klart?!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hæææ?? Alle jeg har pratet med de siste dagene har kommet med den kommentaren... Kjenner jeg blir litt småstressa!!

Er jo 8 uker igjen til termin (etter mine beregninger bare 6...)...

Har dere andre med termin i midten av november alt klart?

I helgen må vi nok skru sammen seng, og få handlet litt mer kjenner jeg:) Og kanskje begynne å vaske litt. Er så ufattelig mye som skal vaskes... klær, håndklær, sengetøy, tepper... og hus ikke minst!:)

Må kanskje begynne å tenke på fødebagen også...

Jeg som hele tiden har tenkt at det er så lenge til, jeg har all tid i verden... Det begynner jammen å nærme seg:)

Åhh, som jeg gleder meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt klart nei! Definitivt ikke... har ikke fått somlet meg til å sende inn nav-søknaden en gang, selv om den er praktisk talt ferdig, har bare et par praktiske spørsmål til saksbehandleren først. Det er vel kanskje nesten verst, vi sliter litt om saksbehandlingstida er lang:-(

Ang utstyr, har vi vogn, dyne, en del klær som vi har arvet, bilstol, og noen få leker. Jeg tok en liten runde for å shoppe/sjekke utvalget og prisene i ulike butikker i stad, og endte foreløpig opp med ett sengesett, to helsetepper og en uro. Vi får ta resten en dag samboer er med, og vi har bil. Men ja, det begynner å gå opp for meg at hun kommer snart! I forgårs var det seks uker til termin... Så det hadde nok vært lurt å få senga på plass snart:-)

Skrevet

hehehe klart.... nei, her blir det neppe klart før ungen kommer ut! :P Men i dag var jeg ihverfall og kjøpte dyne og sengekant så det vi trenger er jo i hus da. Har også vasket småtøyet etter storebror faktisk (det gjorde jeg i går). Jeg har termin 19.oktober. Nå kommer jeg ikke til å gjøre mere regner jeg med. lar pappan montere senga når ungen er kommet regner jeg med. det er jo fort gjort. ikke noe vits i å montere den og legge på senga også står den der og støver ned i ukesvis. :) jeg gikk så mye over sist, så jeg føler meg jo veldig sikker på at jeg ikke føder før termin. :) Nå har vi jo stort sett alt vi trenger etter storebror så var jo bare seng, dyne, sengekant og søskenvogn vi trengte. det har vi nå. :)

Skrevet

ikkje snakk om da ein gong, sitter her å venter på telefon fra byggefirmaet som skal ringe når leiligheten er ferdig.. 7 å ei hall uke igjen (5 å ei hall i følge min termin som jeg vet er rett:)) senga står på loftet til ho mor, vogga på loftet til svigers, vonga mitt i stua her og klærna til gullet er langt i fra vasket... kjenner jeg blir litt stressa når vi bare går å venter!

må på ikea å handle inn diverse ting og tang (ikea ligger forøvringvis 2 å en hall time fra her vi bor).. skal bli deilig å komme seg inn i den nye leiligheten å få alt på plass snart:)

Skrevet

Alt klart?? Nei, langt derifra! Og jeg har bare fire uker igjen altså... Begynner å bli liiittegrann stressa av det, men håper og tror at jeg skal få gjort litt når jeg går ut i permisjon om en uke.

Har det viktigste i hus da, tror jeg. Vogn, bilsete, vogge, madrasser, dyne og sengetøy. En del klær, håndklær og annet småplukk er også vasket og klart. Det som mangler er egentlig å få litt orden i kaoset, nå ligger alt spredd rundt innpå barnerommet som igrunn ser ut som et bomba horehus.

Barnerommet ja, er så mange som himler med øynene når jeg sier at det ikke er påbegynt engang. Men vesla skal jo sove inne hos oss de første månedene likevel. Så selv om jeg sikkert kommer til å gå litt rundt i tåka de første månedene tror jeg det skal gå greit å fikse dette når hun har kommet.

Nei, vi får bare stresse ned og ikke høre på alle som blir hysteriske på våre vegne. Småttissene kommer når de kommer, og så lenge soveplass, litt klær, vogn og bilsete er på plass kan det meste annet fikses etterhvert :)

Skrevet

hehe.. har ikke vært og bestilt vogna engang.. og om to uker tar vi over nye huset vi har kjøpt. flytter inn om 3 uker. Etter det begynner vask, skruing av seng etc..

termin om 7 ukerisj:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...