Gå til innhold

Har dere en sterk følelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

av hvilken kjønn babyen er?

Sist var jeg bombesikker på at det var jente, fra jeg fikk positiv test, og jente var det. Denne gangen kjenner jeg at det er en gutt... Så vi får se i april...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig sterk guttefølelse. Skal på 3D ul på mandag, og viser den at det blir jente, blir jeg veldig overrasket.

Har av en eller anna merkelig grunn alltid sett for meg at jeg skulle få jente først, men fra 1. dag i graviditeten har guttefølelsen vært der.

Om man skal tro på de ulike tegnene når det gjelder kjønn, så er alle guttetegnene der også

Skrevet

Føler det samme som deg! Jente forrige gang og gutt denne gangen:) Men skal ikke vente sååå lenge med å finne ut forhåpentligvis da, håper vi ser noe på UL om en og en halv uke!

Skrevet

Var bombesikker på jente første gang,men ul viste at det var en gutt og ble litt skuffa man danner seg jo et bilde og et forhold til babyen som ikke er den du trodde likevel,var så sikker og vi hadde snakket om navn og begge trodde det var en jente så ble veldig paff,måtte ha litt tid før jeg skjønte at det var en gutt og til og med så måtte jeg på 3dul for og SE det.

Skrevet

Jeg ville VELDIG gjerne ha gutt sist, men tror jeg underbevisst tenkte det var ei jente - som det var.

Denne gangen ha r jeg ikke noen sterke ønsker, men siden det ble jente sist og det er to tette så tipper jeg jente igjen.

Tror ikke noen i min familie kan få annet enn jenter... 16 av 20 er jenter i min nærmeste familie (mors søsken,mine søsken, fettere og kusiner + deres barn)

Skrevet

jeg viste jeg fikk jente sist og hadde rett, denne gangen føler jeg mer for gutt og gleder meg til å se på ul om noen uker, håper den lille spriker md beina ;)

Skrevet

Har vært overbevist om at det blir gutt hele tre ganger jeg.. og tatt feil hver gang.

he he he

Så mye for MIN magefølelse i alle fall...

Skrevet

HAr hele tiden vært overbevist om at det var gutt, og det stemte det:)

Skrevet

Med mine to første var jeg helt sikker på at det var jente i magen, og jeg hadde helt rett. Denne gangen var jeg mer usikker. Starten av svangerskapet var mer annerledes enn de forrige gangene, og ble av mange spådd at neste ville bli gutt, men det er nok jente nr. 3 i magen. Fikk mer jentefølelse når det nærmet seg ultralyden denne gangen da, så det kom ikke som noen overraskelse ;)

Skrevet

jeg trodde at det var jente i magen, men ul viste gutt :)

dårlig instinkt på kjønn altså :P

Skrevet

Med nr 1 sikker på at det skulle bli gutt..fikk jente. nr 2 sikker på jeg skulle få jente...fikk gutt. Nå tror jeg egentlig det er en gutt, men hvem vet, må nok bare vente å se. Termin om 11 dager

Skrevet

Mannen min har en sterk magefølelse for at det blir jente. Hehe.

Selv har jeg ingen.

Skrevet

Ingen sterk magefølelse nei.

Skrevet

før jeg ble gravid var jeg bombesikker på at jeg kom til å få gutt, det var liksom ikke tvil! Når jeg faktisk ble gravid mista jeg helt følelsen på hva det kunne bli..

Men jeg venter gutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...