Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hei , jeg er gift i 4 ar.. Men jeg har aldri foolt meg mer alene. Jeg er den eneste som vasker huset, lager mat og tar vare pa vaare barn. I natt var min eldste jente vaaken. Kastet opp opp I flere timer. Han kom ik og hjalp , looftet ikke en hand. Jeg spoor han om og i hvertfall ta sooplet ut om Morgenen men ne det klarer han ik, men og komme hjem grinete det er han beste mann paa, jeg elsker han over alt paa jord, men jeg hadde faktisk hatt et lettere liv naa om det var kun meg og barna. Han spoor alltid , Hva er til middag, og jeg maa finne noe om han ik vil ha det maa jeg finne noe annet. Han jobber mye 5 dager i uken 60 timer til sammen, Frivillig. Saa ofte ser vi han ikke intil 8 om kvelden, da har barna lagt seg, og jeg maa lage han en egen middag for middagen jeg lagde til barna er for kald og han kan ikke vame den opp sier han... Huff jeg er sliten, Jeg passer 3 barn 5 dager i uken og de gjoor meg ik halvparten saa sliten som min mann gjoor. Jeg har aldri hjelp med barna om det er fridagen hans eller ei... BTW, Jeg bor i usa og har ikke funnet ut hvordan og faa norske bokstaver pa dataen. Noen her som vet det???
Dublin Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 60 timer i uka er vel ganske vanlig i USA, men jeg skjønner kjempegodt at du er oppgitt. Har du jobb ved siden av barna? Viss du er hjemme kan det jo hende at han har et litt mer konservativt syn på dette med arbeidsfordeling i hjemmet. Har du noen annen hjelp da? Hvor i USA bor du? Har selv bodd i USA
Northernlights Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Gå til language bar, og velg norsk. (tror du kan søke i PC`n din etter language bar) Ja, jeg er i samme situasjon som deg. Men mannen er dårlig, så det blir jo annerledes. Hadde han ikke vært syk, hadde jeg vært mye strengere mht hjelp. Føler at jeg har gitt opp meg selv akkurat nå, og det går jo på sett og vis ei stund. Men det kan ikke alltid være sånn. Da blir du utbrent. Noen mannfolk skjønner ikke at det er et must å hjelpe til i hjemmet, hvis de jobber ute. Kommunikasjon må tl =o)
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 jeg er ikke gift, vi er bare samboere.. men har det akkurat som deg.. bortsett fra at min samboer ikke jobber like mye som din, men likevel er det jeg som gjør ALT.. i sted måtte jeg nesten tvinge han til å hjelpe meg å bære et akvarium som rommer 200 liter vann.. (uten vann i selvfølgeli, men det er tungt når det er tomt også) å jeg skal liksom føde snart... han gidder rett å slett nesten aldri å hjelpe.. å i alle fall ikke frivillig... :-S
Gjest Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Hei, nei jeg er full time Nanny SAA jeg jobber fra hjemmet, 7 dager i uken. Jeg ber han aldri om og rydde opp etter barna eller hjelpe med de barna jeg passer. men og ta sin soonn i svoomme bassenget naar han spoor pent(er rett ved huset vaart og er gratis) , eller hjelpe han med skoene eller andre smaa ting maa han gidde, Han er alltid grumpy, Jeg tjener like mye som han saa synes ikke han skal tro at jeg skal gjoore alt hjemme. Ungene jeg passer rydder opp etter seg selv for det er regelen jeg har her. Men han blokker ute barna sine ogsaa, og bare sitter foran tven og dataen, ja 60 uker er kjempe vanlig, ingen synes det er saa spesielt her lol... Jeg bor i Everett 15 miles unna Seattle WA. Hvor bodde du???
Gjest Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Til HI Du må kutte ned på servicen, du er for snill. Aller best hvis dere kan prate sammen og hva med å skaffe barnevakt 1 fast dag hver måned så gjør dere noe hyggelig sammen den kvelden som kjærester. Og han må selv varme opp middagsrestene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå