Oslo-71 modell Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hei! Takk for koselig trilletreff i dag. Vi avsluttet med lunch på bymuseumet, hvor vi satt ute og nøt høstsolen:-) Vi ble enige om å gjennta det neste uke. Møtes klokka 11.30 ved hovedinngangen til Frognerparken. Nye og gamle er hjertelig velkommen!
Tvillingenekomiapril Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg er med! Denne gangen passer det med kalenderen. (Jeg har nemlig hatt fysioterapeut her i dag også, i likhet med forrige torsdag). Gleder meg
bøllefrøene Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 takk for i går.. veldig koselig!! Vi kommer på tirsdag!!
Fanny08 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Har veldig lyst til å være med, må bare bytte om på en fysioterapitime. Hvor lenge ca gikk dere tur sist? Dvs, når sånn ca regner dere med å være på kafeen på bymuseet? (regner med å møte dere der, klarer fortsatt ikke gå noe særlig. Prøvde meg rundt Sognsvann i dag- kom ikke halveis en gang før smertene kom. Er det noen av dere som har vondt etter ks?)
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 De andre trillet tur i en drøy time, men jeg møtte dem ved kafeen. Har planer om å være med å trille denne gangen, men hvis ting "skiter seg" så møter jeg opp på kafeen (og holder bord hvis jeg er først ) Stakkers deg Fanny08 som har så vondt. Jeg hadde ks med storesøster og da tok det flere måneder innen jeg kunne gå normalt igjen... ikke mye trøst, men det blir bedre.
annie72 Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Ja takk for sist, var veldig hyggelig trille/cafè tur. VI prøver å komme på tirsdag også:-)
Jannec2 Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Skal prøve å få det til. Skal på helsestasjonen kl 1330, så jeg vet ikke om jeg får til trilleturen. Men cafe turen på bymuseet håper jeg å rekke ;o)
Melinmamma Skrevet 28. september 2008 #9 Skrevet 28. september 2008 Mulig jeg blir med. Det hadde vært hyggelig å møte andre tvillingmammaer...... Må se det an litt, jeg har egentlig planer den dagen.
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 28. september 2008 #10 Skrevet 28. september 2008 Veldig koselig hvis du og dine små blir med! Hvis det ikke passer denne uken så skal vi sikkert møtes neste uke og
trine ;-) Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 Jeg kommer. Trivelig! Og jeg er fremdeles lett sjokkert over at jeg aldri har oppdaget det fine stedet (bymuseet) midt i parken..............ligger jo litt gjemt da - hvis det kan være en unskyldning. Men perfekt for oss med barn og vogner. Sees!
moden mamma Skrevet 29. september 2008 #12 Skrevet 29. september 2008 Vi kommer! Blir det regn får alle komme til meg - jeg har nemlig MASSE kaker igjen fra barnedåp i går... Men - har sett på værvarselet.. og det antyder en nydelig dag som def kan tilbringes ute i parken med koselig selskap... Vi gleder oss!
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 30. september 2008 #14 Skrevet 30. september 2008 Hei! Passer dessverre ikke for meg, har avtalt møte på jobben for lenge siden. Håper å få til neste treff:-) Kos dere!
Solemio + 2 i magen Skrevet 30. september 2008 #15 Skrevet 30. september 2008 Klok av skade lurer jeg på om dere har tenkt å stille i dag selv om det ser ut som det kommer til å bli regn?
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 30. september 2008 #16 Skrevet 30. september 2008 Hmmm, ja, det ser ikke ut til å bli veldig hyggelig trillevær... Jeg er ikke veldig glad i å gå i regn, men klar for å komme inn til byen å spise litt lunsj/ta en kaffe med dere. Jeg kan tenke meg å møte opp direkte på kafeen og heller sitte der og skravle noen timer.
moden mamma Skrevet 30. september 2008 #17 Skrevet 30. september 2008 Sendte akkurat sms til de som har sagt de skulle på tur om at jeg tror det blir bra med regn i dag - og at derfor folk kan komme til meg i stedet.. er det pes å endre i siste liten eller hva tror dere? Kjenner ikke til cafeen - om vi kan sitte inne der hele gjengen.. ute tror jeg ikke det blir noe særlig å sitte... Hva tror du?
moden mamma Skrevet 30. september 2008 #18 Skrevet 30. september 2008 Kan vi sitte 6-7 damer med tvillingvogn der er det kanskje det enkleste...?
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 30. september 2008 #19 Skrevet 30. september 2008 Det er bra med plass inne for vogner og barn, men mer avslappet å være hjemme hos noen. Jeg stiller på hvilket som.
moden mamma Skrevet 30. september 2008 #20 Skrevet 30. september 2008 Da tar vi det hjemme hos meg! Velkommen! Send meg en privat mld om du ikke har adresse eller telefonnr mitt og har lyst å komme. Her er det hjerterom, men ikke så rent og pent og forberedt for tvillingtreff.. men det blr som det blir! Velkomne!!
MarTo Skrevet 1. oktober 2008 #21 Skrevet 1. oktober 2008 Fikk ikke med meg før nå at dere skulle være hjemme hos noen. Er liksom ikke tøff nok til utetrilling samt kafe.... Henger meg med neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå