Gå til innhold

Positivt test og blødning på samme dag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

= tidlig SA..

Føler meg tom og skuffa, kanskje var det ikke meningen at jeg skulle finne ut at jeg var gravid heller siden det skulle gå så galt så tidlig.

Mannen min vil at vi skal prøve igjen med en gang i og med jeg har større sjans for å bli gravid igjen nå rett etterpå.

Kan legge til at vi har vært gjennom dette før- først med en SA i uke 7 der vi ventet 2-.3 mnd før vi prøvde igjen- da tok det 9 mnd før vi ble gravide, men mistet igjen i uke 7. Så prøvde vi rett etter den SAen og ble gravide igjen og den satt.

Så spørs om jeg blir å finne rundt her igjen men tror kanskje jeg tar meg en pause en stund nå. Men takk for støtten alle sammen, det har ikke noe med dere å gjøre. Ble bare litt deppings nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du det i dag??

Skrevet

Uff, stakkars deg:( Du har vært gjennom mye!

Skjønner godt at du trenger en pause nå, ikke la deg presse til å prøve igjen med en gang hvis du ikke føler deg klar til det.

Vil bare gi deg en stor trøsteklem og ønske deg masse lykke til videre. Snart står du nok med en positiv test i hånda igjen, og da skal den bli der i 9 mnd!:)

Skrevet

pfeew6pp: i går fikk jeg det. Så ant skulle jeg vel helst ikke funnet ut det og heller trodd det var mensen. men heller veldig tidlig Sa enn en sen enn da..

*dreamer* : tusen takk. Nei jeg føler meg egentlig klar. Har jo blitt så baby sjuk nå. Neste mnd skal den sitte. I kveld skal jeg spise sjokolade og drikke brus og kose sofaen. Jeg prøver liksom ikke å la det gå altfor hardt innpå meg, vi har jo ei datter fra før så vet jo at vi får det til. Og det føles faktisk en liten smule bedre da enn når vi ikke hadde henne heller liksom hvis du skjønner? Nå vet vi liksom at vi kan klare det, vi har jo klart det en gang før.. :)

Skrevet

Det var trist å høre! Du er sikker på at det er en SA? Blør masse og har vondt eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...