Gå til innhold

100 dager igjen i dag jeg også

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og du verden som tida flyr. Jeg gar hatt en fantstisk graviditet så langt, ingen plager eller noe, noe som er over all forventning. Hadde i utg.pkt regnet med liiitt mer kvalme hvertfall, men neida.

Ikke alt har gått etter planen riktignok, men ingen store kriser.

Bla har sambo begynt å pendle, så jeg er alene i ukedagene. Men det går veldig bra når jeg er så frisk og rask. Hadde nok vært litt verre hvis ikke.

I forrige uke fikk jeg beskjed om at jordmoren min ble borte pga sykdom på ubestemt tid, så det var litt nedtur. Har ikke hatt kontroll siden uke 12, så begynner å føle et visst behov der. Har jo bare hørt hjertelyden såvidt en gang. Ikke vet jeg symfysemål eller noe sånt heller.

Har ikke lege her jeg bor, for der er ingen jeg kan tenke meg bruke. Så den har jeg der jeg egentlig kommer fra, 2,5 times kjøring unna. Har hørt på helsestasjonen i nabokommunen, og det var en mulighet for å få komme til der. Får vite det i morgen, så håper det går i orden.

Neste uke står 3D ul for døren, noe vi gleder oss veldig til. Fikk ikke vite kjønn på ordinær ultralyd, så det blir spennende å få vite.

Ble visst litt langt dette:-). Men jeg har det ikke med å legge inn så mange innlegg sånn til vanlig, så da får det bli litt oppsummering innimellom :-)

Så alt i alt så gleder jeg meg og koser meg veldig med alle forberedelsene til den lille skal komme, og har det fantastisk bra for tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Gratulerer så mye med 100 dagers markeringen :o) Ønsker deg masse lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...