FraENtilTO Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 pga litt blødninger og magesmerter.. men alt såg bra ut og den lille vinket høflig til sin mamma og pappa... det er slimhinnene som mest sansynlig lager blødningene, for det begynte å blø straks legen bevegde seg inn.. men morkaka låg litt ugunstig til og hun kunne ikike utelukke at det kunne komme noe fra den også så eg fikk beskjed om å ta det rolig med løft og aktiviteter og et spørsmål om eg gjerne ville holde meg hjemme en stund. men nei, orker ikkje bli sykmeldt nå.. er altfor lenge igjen til termin og eg er av typen som går på veggen av å ligge hjemme en dag (Min sambo mener eg er den eneste i mitt slag som omtrent lar jobben gå forran egen helse) Men har lovd å få litt tiletteleggelse på jobb og ikke ta tunge løft... (jobber i barnehage) så,ordner seg nok.. men det var så utrolig hærlig å få en bekreftelse på at alt var bra og å se den ligge der og sprelle.. syns nesten eg såg tydeligere bilde nå enn da eg var på ordinær ultralyd i forrige svangerskap:-)
*nysgjerrigpetra* Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Gratulerer så mye med å se den lille sprelle og ha det bra:) Haha, jeg syns også det er lettere å se noe nå, når h*n er så liten enn på ordinær UL... Får håpe det bare er slimhinnene da, og ikke morkaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå