Gå til innhold

Noen fra Stavanger her inne?


Minesmå:)+en til!

Anbefalte innlegg

Endelig gravid på ny etter en SA i juli. Nå SKAL den sitte!

 

Jeg er fra Stavanger og vi har en sønn på snart 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Eg er fra stavanger og vi har ein sønn som blir 2 i mai oxo skal vi ha ein til i mai;) Gledar oss masse::)) Det hadde vore kjekt å bli kjent med noken som og er gravid, synest det er litt kjedelegt å gå gravid aleina fordi om eg nyter å vera det!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å lage en sånn "Stavanger tråd" tidligere, men glemte det helt ut - godt at noen tok iniativ!

 

Stavangerjente her, gravid for 2 gang (ma i fjor).

 

Hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! kjekt der er noen fra Stavanger her inne da!

 

Jeg er fra Randaberg og er 25år, samboer, og har en gutt som blir 2 år i Oktober.

 

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bur på tasta, er 29 år, har samboer, gutt på snart 17 mnd og skal ha ein til i mai;;))

Ja det er veldig kjekt å høyra at det er fleire fra stavanger her:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

Jeg liker å si at jeg bor på Sunde,men mange har påpekt at det er i skillet til Kvernevik:P

Har en datter som blir to i desember, og hadde en SA ca tre mnd etter at hun ble født. Gleder meg til ny baby i mai!

Er forresten 26 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hvordan går det med dere Stavangerjenter? Har dere vært på den ordinære ultralyden?

 

Jeg var på ultralyd torsdag den 11. desember. Fantastisk opplevelse. Ny korrigert termindato er satt til den 5. mai.

 

Hadde vært kjekt å hørt fra dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg bor også i Stavanger, på Kampen. Er overraskende mange som ikke vet hvor det er, og for dere så er det ca på Eiganes:):) Jeg er 24år og vi skal ha vår første baby ca 27.mai. Vi har vært på ultralyd 18.des på sus og alt var i skjønneste orden. Og så fikk vi vite at det blir ei jente. Vi gleder oss.

 

Nå er jo jula like rundt hjørnet, men vi burde ha et treff i januar eller februar. Er godt å treffe andre som er like langt på vei som en selv:)

 

Enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...