Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Var hos legen og tok tisseprøve. Hun ville dyrke prøven, for trodde kanskje jeg hadde fått urinveisinnfeksjon. Men det hadde jeg ikke. Nå har jeg fått en del utflod, og klør en del. Leste mange her inne som hadde kjøpt canesten. Så gjordet det i går. MEN.. På pakningsvedlegget står det jeg skal kontakte lege før jeg begynner å bruke det om jeg er gravid. Litt sent, for tok den føste stikkpillen i går. Var det dumt av meg?
lillemor_til_to Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Nei...nesten alle gravide har DET problemet....så d e ikke noge gale i å bruke den....d er ikke farli...=))
Gjest Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Det var godt å høre. Men er det vanlig at litt av stikkpillen kommer ut igjen dagen etter? Satt den inn i går kveld, og uttpå dagen i dag kom litt ut igjen.. Så at det på en måte var litt smuldret opp pille på truseinnlegget!
Ragdoll Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Heeeelt normalt.. Dette kan jeg alt om.. Sambo kaller meg bare "soppmaskinen" Ikke bare å være gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå