Mom2Two Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Vi er dårlige på å få spist frokost samlet (drar til litt ulike tider), men vi spiser middag sammen hver dag. Ekstremt sjelden vi ikke gjør det. Vi tilpasser middagen til aktiviteter, møter osv., så noen ganger spiser vi middag kl. 20 på en hverdag;o)
~sjiraff~ Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Spiser middag sammen alle dager bortsett fra da samboeren min har kveldsvakt. Da drar han i tre tiden.. Ellers spiser vi vel nesten aldri frokost sammen...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Frokost i det minste hver søndag og annenhver lørdag (jeg jobber annenhver lørdag) Middag hver dag unntatt de dagene jeg jobber kveld (som er 2 dg/uke)
Mom2Two Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 Vi spiser alltid frokost sammen lørdag og søndag da:-)
Gjest Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Vi spiser middag sammen hver dag. Frokost spiser jeg og minstemor sammen de dagene vi har fri. Ellers spiser vi alltid både frokost og lunsj sammen i helgene.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Middag hver dag sammen hvis ikke sambo jobber sent, da ert det bare meg og ungene til middag =) Frokost.... hmm... jeg drar først på jobb så jeg spiser alene, ungene spiser med pappa og så fort vi har fri en dag (hver søndag, annenhver lørdag og evnt andre dager innimellom) spiser vi sammen alle sammen!!! De dagene vi har fri spiser vi også de andre måltidene sammen, frokost, lunsj, middag, kvelds...
Mom2Two Skrevet 24. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2008 Vi spiser aldri kvelds da;o) Middagen blir kvelds her.
MintCondition Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Frokost stort sett i helgene, om vi ikke tar oss en felles rolig morgen, middag hver dag, og stort sett spiser vi kvelds sammen også
Gjest Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Frokost og middag så og si hver dag.Kvelds spiser somregel gutta boys sammen:)
Gjest Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 Vi spiser samlet frokost lørdager og søndager.. Ellers spiser vi middag sammen hver dag og synes det er en veldig koselig stund på ettermiddagen:-)
Brenda med 2 ute Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Tja, vi jobber litt rare tider her også, men vi får det til i hvert fall 4-5 ganger i uka. Frokost ca 3-4 ganger i uka. Så vi er nok ikke verst;) Drømmen er vel å samle alle sammen i hvertfall en gang i uken i resten av livet hi hi "drømme drømme".
Rosie the riveter Skrevet 24. september 2008 #13 Skrevet 24. september 2008 Middag spiser vi sammen hver dag. Nesten uten unntak. Frokost spiser vi bare sammen i helgene.
Gjest Skrevet 24. september 2008 #15 Skrevet 24. september 2008 Så godt som aldri. Meeeeen nå har mannen min fått seg ny jobb (type 8 til 4) så da er det endelig håp for at vi kan få til felles måltider også
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. september 2008 #16 Skrevet 24. september 2008 Vi spiser som regel frokost sammen, eller, vi er i det minste på kjøkkenet alle sammen Middag spiser vi sammen hver dag, om ikke det er sånn som i dag, hvor jeg leverte eldstesnupp til pappaen sin, så dro jeg å spiste hos bestemor
Skravlefruen med huleboer Skrevet 24. september 2008 #17 Skrevet 24. september 2008 Jeg og mini spiser som oftest frokost sammen, så lenge han ikke spiser i barnehagen. Pappa er dratt på jobb. Middag spiser vi alltid sammen (med få unntak). Syntes middagsmåltidet er det viktigste. Der er stort sett sosialt, hyggelig og veldig avslappende :-) (sistnevnte er litt varierende utifra minis dagform;-P)
*Andreapus* Skrevet 24. september 2008 #18 Skrevet 24. september 2008 Mannen spiser frokost på jobb, med andre som ikke orker frokost med engang de står opp. (der går de og gjennom dagen, og slike ting..) Men jeg og sønnen spiser alltid frokost.. Middag spiser vi alltid sammen, utenom de gangene mannen jobber overtid til langt på kvelden, skjer heller ikke ofte..
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. september 2008 #19 Skrevet 24. september 2008 Frokost kun på helgene.. Her er det stående buffe om morgen for meg (hvis jeg rekker), og lille spiser i bhg. Mannen spiser ikke før han er på jobb. Men, middag hver dag... Det er samlestunden i familien her, hvor vi koser oss stort.
WP-TLogPeanut Skrevet 24. september 2008 #20 Skrevet 24. september 2008 Spiser aldri frokost sammen. TL spiser i bhg og jeg på jobb,har sånn frokostsamling der Men spiser middag sammen hver dag
May-juli07+mai09 Skrevet 24. september 2008 #21 Skrevet 24. september 2008 vi spiser frokost, middag og kvelds sammen hver dag og lunsj 3 dager i uken!!! så vi er av det heldige slaget!!!!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 24. september 2008 #22 Skrevet 24. september 2008 Sambo prioriterer en halvtime på dass istedenfor frokost, men vi spiser stort sett middag hver dag, hvis jeg ikke er på besøk e.l Har ikke noe fast kvelds annet enn grøten til veslemor..
Lilith Skrevet 24. september 2008 #23 Skrevet 24. september 2008 Det er sjelden at vi foreldrene spider frokost hjemme, så det er småen som spiser det her. Middag spiser vi sammen hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå