Gå til innhold

Har dere regntøy til dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere det? Helt sjokkert oppdaget jeg at det finnes voksne som ikke har regntøy! Mulig at jeg er mer blond enn jeg innser, men jeg trodde alle hadde regntøy og ikke var redde for å bruke det. Været er ingen hindring for å gå ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har regnjakke. Og støvler, og har en sånn vann og vindtett bukse. Har en regnbukse og, men det er ikke noe å skrøyte av. Den er stor og ubehagelig å gå med.

Vi er ikke så masse ute når det striregner.

Jeg har vinterdress og er mye ute i snøen med barna når været tilsier det.

Lillebror har atopisk eksem og bør ikke være ute i sur vind eller altfor mange minusgrader.

Skrevet

Ja her har vi regntøy hele familien. Og vi er ute i all slags vær. Er herlig det:)

Skrevet

ja her har vi komplett sett med regntøy og vintertøy alle sammen

Skrevet

Har regntøy vi også. I tillegg har vi sånne fora kjeledresser til de kaldeste vinterdagene, hvor vi skal være lenge ute og leke i snøen:)

Skrevet

Ja, men bruker det sjelden.

Vi er ute i all slags vær uansett om det er regn, vind, sludd, snø etc, men har gode allværsklær som holder seg tørre:)

Skrevet

Har ikke støvler, men militærstøvler fra Forsvaret. Fungerer bra ja, helt vanntette:)

Skrevet

Har en regnjakke en plass, men det er år og dager siden jeg har brukt den. Har et par støvler jeg har arvet etter min lillebror, men vet ikke hvor de heller er, eller om de egentlig passer.

Har allværsjakke da, så jeg blir jo ikke gjennomvåt om det regner litt, men det regner lite her oppe i nord, og de få gangene det regner har vi nok noe å finne på innendørs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...