Gå til innhold

Var det virkelig så enkelt!?!


Unni med 2 under 2

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

Jeg skrev et innlegg for en tid tilbake ang. nattavvending og baby som ikke tok smukk og flaske og slikt.. det endte med at jeg ikke turte å gjøre det.. syntes det hørte skummelt ut.. skrikenetter og slikt..

 

i det siste (etter barnehage start) har gullet vært en del syk,

4. barnesykdommen, halsbetennelse, tenner.. det ene avløste det andre, så det endte tilslutt med en unge som var våken i timesvis på natten i flere uker...... (før det våknet han "bare" hver 3. time og ammet og sovnet igjen)

 

Søndag natt: etter 2 timer våken på natta, med bare suttring og gnåling ble jeg lei, og tok med ungen opp i senga si, la han ned sa god natt, og gikk ut. Han hylskrek i 40 minutter, (jeg var inne hos han hvert 7 min. og la han ned og sa god natt og ikke tok han opp) etter det sovnet han og sov videre til morgenen.

 

Mandag natt: han våknet kl 22.30, da laget jeg flaske til han, tok han ikke opp av senga, stappet flaska i munnen på den skrikende ungen :)

la han ned og gikk ut, da skrek han i 1. min. så sovnet han og sov helt til kl 07.00.

 

Tirsdag natt: sovnet selv i egen seng og sov hele natta... 20.30 - 07.00!

for første gang..

 

Samtidig som dette har jeg også sluttet å amme, han får et puppe måltid etter barnehagen, bare for å hjelpe kroppen i overgangsfasen, og slik at jeg ikke får sånn melkespreng..

 

 

så nå er det da over... 2 netter og 40min skriking..

og jeg ventet helt til nå pga...?

 

la han i senga si kl 20.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...