Ville Vera Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Tøyet luktet stygt, og har prøvd det meste. Ingenting hjalp... Såå, vi vasket klærne hjemme hos svigers og hang de opp der, og enda luktet tøyet stygt. Så, det er pga tøyet att det lukter. Blir gensere gamle eller? Det e for det meste H&M klær jeg har.
Gjest Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 sånn hadde jeg det også, når jeg vasket tøyet med exen sitt så luktet det veldig vondt, men etter han har flyttet og jeg vasker det uten hans så lukter det bare såpe.. aner ikke hva det er, men merkelig er det!!
Spanskeflua Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Har du prøvd å bytte vaskepulver? opplevde også dette da vi prøvde blenda med aloe vera, klærne stinket grusomt selv om de ble hengt opp med en gang maskinen var ferdig.
Ville Vera Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 Ingen virkning, bruker bare vaskemiddel og skyllemiddel uten parfyme.
Spanskeflua Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 oki. Min mor bruker også å få slik lukt i klærne, spesielt hånddukene. Dette er fordi hun bruker for lav temperatur når hun vasker. Hvis hun vasker hånddukene på 90 grader er lukten vekke med det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå