Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 hva ser du på tiden fremover for meg? blir jeg alene og når får jeg solgt?? og kjønn , har termin i april 080377
*SmurfeMamma* Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 pendelen min svarer nei når jeg spør om du blir alene! det ser ut som om du får solgt i april i følge pendelen...føler selv at januar er måneden for salg.... spår mest med den om dagen, for er litt tom for energi grunnet en infuensa.... spår du også? vil du da evnt. se om når jeg blir gravid? og hvilke kjønn jeg får? 270283
Gjest Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 uff da, var lenge til april og midt i terminen.. får håpe januar er mer rett, da rekker jeg kanskje flytte før termin hadde egentlig håper på å flytte i januar, men men og så godt at du fikk nei på at jeg ble alene, har endelig innsett at jeg vil kjempe for å få exen min tilbake, så håper det er det som er det rette får inn gravidtet på deg i oktober, med en jente kan du og se om exen min er villig til å kjempe for oss når vi kommer i snakk igjen? takk!!!
*SmurfeMamma* Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 han er ikke villig med en gang dere begynner å prate, men han blir mer og mer villig:) tror dere kommer sammen igjen jeg:)
Gjest Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 det er bra! jeg har håp, og skjønner at han ikke er villig med engang, men får bare håpe han innser at han savner meg etterhvert.. takk!!
Gjest Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 ser du forresten hva slags kjønn som skjuler seg i magen?
*SmurfeMamma* Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 både meg og pendelen får opp ei jente der..
*SmurfeMamma* Skrevet 25. september 2008 #10 Skrevet 25. september 2008 får du noe opp på meg og jobben? får jeg fast stilling etter nyttår? blir det evnt i den stillingen jeg nå trives best i? har to stillinger.... ser du yrket mitt... bare for moro:)
Gjest Skrevet 25. september 2008 #11 Skrevet 25. september 2008 hei iigjen, er litt ukonsentrert for driver å vasker til visning ikveld. men tror du selv kan bestemme hvilken av de stillingene du vil ha, og ja ser at du fast. ser ikke hva du jobber som men kan føle det kan ha med personal eller økonomi og gjøre, får ikke helt tak på det, men føler du er en type leder.. kan du spørre når vi får snakket sammen igjen, er snart 3 uker siden jeg har snakket med han og han flyttet ut .. hans dato er 050774
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå