Gå til innhold

har gått ned 6 kilo på et blunk:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ingen har lagt merke til det.... ikke engang mannen min:-(

Har gått ned fra 67 til 61.

Så enten var jeg feitere enn jeg trodde og trenger å ta av 6 kilo til før det vises eller så var jeg ikke så feit at jeg hadde trengt å ta av for det vises ikke likevel...

He he..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gikk ned 20 kg og fikk høre "satan kor du har lagt dæ ut" av folk...

menemen det viktigste er nu at man selv vet det og er fornøyd:))

Skrevet

Du sier jo selv du har gått ned på et blunk, og da er det mest sannynlig mesteparten tap av væske, og da vises d desverre ikke så godt i "volumet". Hvis du lar vektnedgangen gå litt jevnere over tid, så vil det vises for da er det fett som forsvinner, og ikke væske;)

Skrevet

Er gått ned 8 kg jeg, på et par måneder, men det er ingen som ser det på meg heller. Har gått fra 66 til 58, så det burde vise... Kjenner det iallefall godt selv... Lettere å gå.

Jeg har gått ned så mye ved å begynne å gå til jobben, pluss at jeg ikke lenger spiser om kvelden.

Skrevet

HI her.. Kiloene forsvant når jeg begynte på jobb. svært stressende med jobbing, amming, nattevåk, husarbeid, venner, holde seg faglig oppdatert, pumping osv.. Også har jeg byttet ut all brødmat med knekkebrød (feks to skiver brød med to knekkebrød)

Vises best i ansiktet mitt, så ut som en smørbukk for litt siden..Og merker det også godt på klærne. 58 er min idealvekt.

Skrevet

jeg har gått ned fra 67 til 59 på noen uker- og får høre det stadig :)

ses veldig godt på hele meg faktisk - er storfornøyd!!

pappa mente jeg var blitt "tynn som en strek", hehe...

er forresten 1,67 m høy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...