prebs Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Helt uyhyrlig at det går an å be om noe slikt. Faens politi!
Gjest Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Så det også. Idiotisk å be henne avlive katten, og spesielt på en slik måte. Samtidig er det dessverre umulig for politiet å ta seg av sånne saker, da hadde de ikke fått gjort annet. Fatter ikke hvorfor folk ikke kan ta ansvar for dyreholdet sitt! Det er jo den som har dumpa kattungen som er skurken her..
Loglady Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Saken er merkelig fra ende til annen. Det kan vel ikke være så himla vanskelig å finne nye eiere til en kattunge? Hadde jeg funnet en kattunge på den måten, ville jeg i hvert fall forsøkt på det via annonsering. Hvor hardt har de prøvd?
Gjest Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Noen ganger er kanskje det beste aa avlive, men det skal da gjoeres hos en vetrinaer og ikke med en stein mot hodet!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Nå fikk jeg vondt i hele kroppen (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå