Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg driver og kikker paa barnehager i omraadet. Den ene har denne nettsiden: http://www.laringsverkstedet.no/ Jeg synes det virker litt vel kommersielt. Eller?
Gjest Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg har ikke vært inne på siden, men da jeg først leste innlegget ditt trodde jeg det sto "lagringsverkstedet"... hehe. Her kan du lagre barnet ditt, liksom vil ellers anbefale å høre andres erfaringer når det står mellom konkrete barnehager. Vanskelig å si noe særlig fra en nettside..
Gjest Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Det er jo helt sant Tribal. Barnehagen aapner visst ikke foer i november, saa det er vanskelig aa be om efaringer. Med andre ord, det blir nok ikke den vi soeker om plass i foerst.
Gjest nanny carrie Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Venninna mi jobber i en slik barnehage og har datteren sin i en annen av avdelingene i samme kommune.. Hun er i alle fall veldig fornøyd ;o) Kjenner flere som har barna sine i læringsverkstedets barnehager og de virker overall mer fornyød enn de var før ;o)
Gjest Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Saa, med andre ord burde vi ihvertfall ta en tur og hilse paa naar de er kommet igang ... Det kan bli bra med andre ord ;-)
Gjest nanny carrie Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Jeg har bare hørt veldig bra om de, faren min er spes.ped og anbefalte meg å søke inn datteren min i en slik en om de kom hit :-) Han og vennegjengen har visst også god erfaring ;o)
Gjest Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Saa bra da. Det er jo ikke snakk om plass foer august 2009, saa da har de vel rukket aa komme i gang. Vi faar vel ta en tur og hilse paa foer vi bestemmer oss angaaende soeknaden :-) Takk for inspill nanny carrie og Tribal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå