cowboylaila Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg tar både kapslene og drikker te noen ganger. Jeg synes jeg får sterkere kynnere av teen og merker ikke noe særlig effekt av kapslene. Noen andre som har erfart det samme? Ellers så synes jeg at dette har blitt et dyrt prosjekt hvis fødselen går til helvete og blir så unormal som overhodet mulig
fru lykkelig Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg fikk bare fryktelig harde kynnere så jeg sluttet med dem. (kapslene) Vurderer å ta de etter fødselen for å få morkaka til å stramme seg inn raskere. Men da får jeg sikkert etterrier... Er ikke spesielt imponert over de jeg altså...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 For å få morkaka til å stramme seg inn?! Den var ny...
fru lykkelig Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Å få livmora til å trekke seg sammen selvfølgelig... Ammetåka litt tidlig kanskje...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Ja den setningen var litt mer forståelig, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå