Gå til innhold

Eggløsningslim....forvirret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha eggløsning i disse dager. Sjekket også pernille for å se om jeg ble noe klokere....har i dag blankt slim (med litt hvitt) Beklager ekle detaljer... som jeg kan "dra" langt opp - om igjen og om igjen...er dette eggløsningsslim? Når kan jeg forvente eggløsning? Lurer fælt....har el tester hjemme - kan jeg ta en sånn midt på dagen,eller må man bruke morgenurin....Mange spørsmål håper noen kan svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, dette høres ut som el-slim! Jeg ville startet testingen i dag! Selv hadde jeg mange tester, så jeg testet både morgen og kveld. En gang fikk jeg neg test om morgenen, og så ble den positiv på kvelden. Har hørt at egget som regel slipper på kvelden. Vet også at noen tester kun hver kveld. Husk å teste helt til testen blir negativ igjen da..sånn at du vet at egget har sluppet..

Skrevet

Tok en el test i går ettermiddag - den var negativ, billig test, svak svak strek og normal kontrollstrek. Sjekket slimet...det var der og litt svakt farget rosa også...Tok en ny test i dag tidlig - samme som i går ettermiddag....Har jeg hatt el?? Eller har man dette slimet i mange dager FØR....Nå er det sånn at det er ikke mengder meg slim... Blir lettere forvirret av dette.... Anyone?

Skrevet

tror slimet kommer før egget slippes, det sies jo at er det litt blod blandet el slim er dette en indikator på at man er ekstremt fruktbar akkurat da!! lykke til! ;)

Skrevet

er faktisk ikkje alltid dei el testene fra billigtester slår ut!!

stol på slimet du og hekk som bare det:p

er det litt rosa i det og så betyr det at du er ekstra fruktbar!!

lykke til

Skrevet

Skjønner ikke noe! EL testene fra Billig Tester vil jo ikke bli positiv.... dagen da jeg "fant"dette slimet testet jeg...fikk sterk strek svak strek...etter det - kun kontrollstrek. Dagen med dette slimet vår det også litt lyserosa. Tilfeldig at jeg sjekket dette slimet...så jeg vet ikke om jeg har hatt det lenge. Har ikke lenger dette slimet som jeg kan trekke ut i lange tråder....men det har vondt i eggstokkene..har gitt seg litt det også - verst de to siste dagene. Lurer på om jeg kan ha hatt el UTEN at testen slår ut positivt. ÆH?!?!?? Man kan stille klokka etter menssyklusen min den er 28 dager....

Skrevet

Om man "har seg" hver kveld- er det noe vits i å drive å teste for eggløsning da? Skjønner ikke helt greia....er man på jobb så er man jobb liksom- uansett ;) Om man gjør det hver dag kan man vel ikke gjøre noe mer? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...