lillemor_til_to Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Dei siste 3 dagene har eg hatt veldi sterke messmerter....dei kommer og går heile tiden.....og magen min blir steinhard----så hard at eg klarer nesten ikke puste....er d noe gale....? Noen andre som har hatt d? eg e i uke 32-2
shari_z Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Høres ut som kynnere, som ikke skal være vonde, men mine har alltid vært det. Men jeg hadde ringt føden og forklarte, fordi det er en liten mulighet til at det er premature rier, og i og med at du er bare 32+2 på vei, er det viktig å vite hva det er som skjer!
våken_om_natta Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 3 dager med sterke smerter??? Da vil jeg på det sterkeste anbefale deg å kontakte lege. Trenger ikke være noe farlig, men jeg hadde ærlig talt blitt redd og gått til legen allerede første dagen om jeg hadde så vondt at jeg ikke fikk puste!!!
Liiiisa Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 ikkje for å skremme deg men eg hadde et samme tilfelle på fredag og eg ringde føden fredag kveld, var 33 veke på veg da, og da eg kom opp viste d seg at livmorhalsen min va kun 1 cm og eg fekk beskjed om å holde senga og ver mest mulig i ro, eg va innlagt på sjukehus fra fredag kveld tiil tirsdag, og får endlig vere heime men må ta d m ro her, går på noke riehemmande tabletta no i fjorten daga, da e eg komt til veke 36 og da meinte legen at eg kunne få vere klar for fødsel og at d kunne skje av seg sjølv... Lykke tiil, ring føden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå