Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 - har to friske flotte barn - en samboer som jeg elsker - har en jobb som jeg trives i og har verdens beste arbeidskollegar - en flott familie.. - en mamma og pappa som stiller opp oger her hvis det er noe.. - en snill og god svigerfamilie.. Svigemor er fantastisk - har ett hjem som jeg trives i ( bedre blir det når vi får bygget på) Noen flere som vil skrive hva dem er glad for?? Det er jo så lett og glemme.. Ble i litt godt humør jeg nå.. Ha en flott onsdag alle sammen..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg har 3 friske barn En samboer som jeg elsker Hater jobben min, men har permisjon akkurat nå, så nå er jeg ganske fornøyd har et hus jeg liker har snille foreldre som stiller mye opp snille svigerforeldre
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 - Jeg har verdens vakreste snuppe i magen! - Jeg har verdens mest fantastiske samboer. - Jeg har foreldre som er strålende. (spesielt en fantastisk far.) - Jeg har en svigersøster og svigerbror som har blitt som søsknene jeg aldri fikk. - Jeg har to nydelige dyr, som er friske og raske. - Jeg har en jobb jeg trives godt i. - Vi flytter til ny leilighet som er helt fantastisk, i April.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 jeg har: De nydeligste barn i verden den nydeligste mannen i verden det nydeligste huset i verden de beste svigerforeldrene ever! flotte foreldre også trives på jobben har mulighet for å være hjemme med minstemann i et år til (jobber natt) Hurra for livet mitt.. eneste er at gubben er litt sur av og til.. men hvem er ikke det;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå