Gå til innhold

opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fått 6 svak pos tester 2 ikke gravid, å2 neg billigtester..

fikk en blødning 5 dager over ikm.. varte i 3 dager, lite..

noen som likevel har vært gravid?

har ømme pupper å murringer, mass luft i magen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk noen pos tester, så neg senere, hadde en del symtomer, men dette var bare kjemisk...... desverre, men håper jo at det ikke gjeller deg, men når den har reg. hcg og det går nedover så kan det vel ikke være noe annet...

Skrevet

mhm..er vel bare å prøve på nytt, er det lettere å bli gravid etter en kjemisk graviditet?

Skrevet

vet ikke får se etter helga...!! he, he, venter ikm ca lørdag, men har drøssevis med symtomer, og blir veldig overrasket om jeg ikke tester pos!!

Skrevet

tok en ny test nå bare for å vær nygjerrig... den var veldig svak...hååp?

Skrevet

hvis det er en svak strek på gravid er du mest sannsynlig gravid. Kjøp en digital test. den sier ikke kanskje, den viser gravid eller ikke gravid.

lykke til

Skrevet

mn den digitale trenger masse hcg får å slå ut...den slår ikke ut til meg...

Skrevet

Strek er strek, i allefall over så mange tester som du har tatt. Selv om noen er negative. Gratulerer!

Skrevet

Jeg har hatt flaske positive flere ganger. Billigtestene og quick response. De stoler jeg ikke lenger på.

Også omvendt. Fikk negative billigtester, men positiv cb digital. Da var jeg gravid;)

Skrevet

FALSKE - ikke flaske;)

Skrevet

En strek er en strek :) Graviditetstestene viser ikke strek om det ikke er hcg i urinen, og hcg i urinen har en bare når en er gravid. Så gratulerer!!:)

Skrevet

fikk svak strek på de to cb jeg took

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...