Gå til innhold

når testet dere positivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg lurte bare på når dere testet positivt. jeg er 1 uke på overtid og jeg har hatt en haug med neg test. hadd en svaaaaak positiv cb i går og enda svakere cb i dag..

er så lei å vente!!! :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..

Jeg har testa 6 svake pos, 2 svake pos cb å cb digital ikke gravid, reten av billigstripsen svak pos, å nå har jeg fått 2 neg billigtester..

er litt over en uke på vei men fikk en blødning 5 dager over.. å testene viser neg..

HAr ømme pupper å murringer, masse luft..

Kan være at vi produserer lite hcg enda..

Skrevet

ja kan hende at vi har for lite hcg ja.

jeg har også ømme pupper, og har veldig mye murring og strekking i lysken. og mye luft :o

Skrevet

Testet positivt 1 dag etter ikm.Var negativ to dager før ikm.

Hadde ikke ømme pupper i det hele tatt.

Var bare kvalm , derfor fattet jeg mistanke.

Skrevet

Hei :)

Jeg testet positivt dagen etter forventet menstrasjon med en ganske dyr digitaltest som jeg ble annbefalt på apoteket.

Dette var på mandag og jeg kan enda ikke tro det :) Kjenner murringer i magen og ømme pupper.. tihi =)

Men ,... i går var jeg på besøk hos ei venninde som hadde noen tester fra billigetester.no, tok 2 slike og begge var så svake at man nesten skulle tro man innbilte seg det ...

Ble engstelig selv, og tenker på det enda.. Tenk hvis det ikke er noe der allikavel ...

Lykke til =)

Skrevet

tok en ny test nå å den var svak pos..

håp enda, cb kommer i posten imårra...får se da

Skrevet

jeg tror nok du er gravid, skal nok ikke engste deg. men forstår at du tenker på dt. lissom så vanskelig å la va :)

lykke til selv :) håper alt går bra

Skrevet

kor bra da:) ja da er det jo håp :)

lykke til i morgen da! håper den lyser positiv til deg :)

Skrevet

sikkert for at det er så tidlig enda. :) må få høre hvordan dt går:)

Skrevet

Jeg testet positivt 1 uke før ikm. Men jeg har veldig sterke anelser om at eggløsningen skjedde en uke tidligere enn vanlig i 4 ukerssyklus.

Skrevet

testet posetiv to dager etter ventet mens

Skrevet

Hei. testa positiv 5dgr før IKM

Skrevet

Jeg testet positiv 6 dager før IKM. Men dette tror jeg er veldig individuelt. Jeg ville prøvd med en CB Digital om jeg var deg. Lykke til!

Skrevet

når je produserer lite hcg så slår den ikke ut på digitale for den trenger en del hcg for å slå ut

Skrevet

testet positivt 2 dager før IKM

Skrevet

vis jeg hadde vært usikker hadde jeg tatt med morgen urinen til legen og testet der.det kan vel ikke slå feil:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...