Gå til innhold

uff...

*Ønskergjerne*

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser på andre her inne som har prøvd mye lengere enn meg , men begynner å bli lei prøvinga å d å bli skuffa igjen å igjen hver gang... :(

vurderer å droppe prøvinga nå,heller vente.. men blir vel ikke lettere da heller... hva bør jeg gjøre?

vi er så innstilt nå på at vi er prøvere å at d snart må skje no..

andre som har prøvd ett år eller lengere å har vurdert d samme som meg?

sukk,vil a spire,men ser dårlig ut.

hadde EL på lørdag/søndag å vi ''jobba'' flittig dagene rundt. men d har vi jo gjort før å ingenting har skjedd!!!

fu*k!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner frustrasjonen din igjen...uff... Jeg sluttet på p-pillen før jul...så det begynner jo å nærme seg året.

Nå skal det være sagt at vi ikke har prøvd å bli gravide siden da, men frustrasjonen er der. Problemet mitt er at syklusen min er så uregelmessig at jeg ikke vet noen ting. Føler jeg fomler i blinde.

Skulle ønske jeg hadde mange gode råd, men jeg må vel si at det har jeg ikke.

Tenker jo baby hver dag.... uff....

Håper for oss alle!!!

*trøsteklem*

Skrevet

bra d er flere som føler frustrasjon... godt vi ikke er alene... :)

hjalp m trøsteklemmen ja:);) hehe...

skjønner bare ikke hvorfor noen blir gravide m en gang de i det hele tatt har seg , mens vi som ønsker , så tar det evigheter!!!grr...

Skrevet

Frustrasjonen bare stiger. Hvordan roer vi oss ned? hehe. Jeg er forresten blitt hekta på dette baby-forumet. Bare mååå inn å titte hele tiden hehe.

Godt den trøsteklemmen hjalp litt da ;)

Hvordan er formen i dag da?

Skrevet

Verdens dummeste tips (fordi det er så vanskelig), men som hjlper på minst ett nivå er å tenke på noe annet/slappe av/fokusere på noe annet i en periode:)

Da slipper man hvertfall deler av den ventinga som er så tung. :) Ventetiden går med andre ord raskere frem til det klaffer.

Skrevet

Jeg ønsker å klare det, det gjenstår å se... , men takk for tipset ;)

Får du det til? hehe =)

Skrevet

Ja, i perioder så går det helt fint å gjøre det. Hjelper å fokusere på et gruppearbeid som ikke fungerer på skolen eller noe slikt teit altså:)

Skrevet

hei:)

joda,tenker ikke så mye på d idag da:P joooooda,selvfølgelig... er bare litt opp å ned-så litt frustrerende innimellom.. kan ikke snakke med samboer om d heller - han er selvsagt klar han , men han sier : det skjer når det skjer , så tror ikke han tenker på d slik som meg.. men vi prater om hvor fint det skal bli osv... :)

koselig det:)

var en periode da jeg tenkte på å bli gravid hele tida,så fikk jeg meg hund for snart 2 uker siden:) hjelper på å styre litt med den å ikke tenke på baby absolutt hele tida da:)

å så har vi 70 sauer som krever litt tilsyn , de driver å hopper over gjerdene , så har d artig m å få de inn igjen:p

tror også jeg koser meg litt for mye m mat:P veier nok kanskje 10 kg for å bli tynn.. er normal nå da.. hehe...

hvordan går det m dere idag da??=)

noen som får det til??:P

Skrevet

Vil, men får det ikke til...hehe :P

Tror disse samboerene våres synes vi er tullete til tider. Min er også veldig rolig og tar alt som det kommer, selv om han er like klar han også. Stikk motsatt fra meg med andre ord.

Så koselig med en liten vofs da!! Hvilken er det?? Jeg har også en papillon som blir 1 år neste mnd:) tror det er utrolig bra at du kan fokusere på den nå da. De krever mye stell i starten.

Vet du hva jeg har lest flere ganger...par som stresser med å bli gravide, pleier ofte å bli gravid så snart det kommer en liten hund i hus , hehe:)

Sannsynligvis for tankene går til andre ting enn bare baby :) Men det er jo bra da!

Det hørtes faktisk gøy ut å jage sauer, hehehe:) Godt å ha noe artig å henge fingrene i.

jeg får vel gjøre litt kjedelig husarbeid, så jeg får noe å henge fingrene i jeg også:P skal ikke på jobb før i kveld...ååhhh, har ikke lyst heller.

På tide å bli litt positiv!!

Skrevet

hehe,VIL,MEN FÅR D IKKE TIL:s

hehe...

vofsen vår er av rasen st bernhards , sånn ca 75 kg:D haha,liten å liten,hun er 21 mnd,nesten voksen,så krever ikke anna en litt tur,masse kos å masse pelsstell:P hun har blitt så gla i meg,jeg blir aå gla av det:)er visst en god matmor:)

håper jo at dden kjærligheten jeg har fått for henne kan gjøre oss gravide snart , for har lest det samme:P:P

alltid noe å henge fingrene i ja,ikke alltid lysten til det er på topp da men:p

hehe...

stikker på jobb igjen snart jeg,har fri midt på dagene,hehe... jobber som avløser jeg,så jobber bare 2,5 timer morgen å d samme ettermiddag..

så skal jeg hente samboer , vi må hente bilden hans på ferjekaja.. så skal vi hjem å hente sauene som er ute,å sortere lam , må sende noen til slakt snart.. :( d er bare sånn d er... )

overtalt han til at vi skal beholde en god del da:P

vi prater mye om å gå gravid å fødsel - han mener d ikke er vondt å føde , at d er som sauene,aktive med en gang etter:P litt morsomt å men han har ikke helt skjønt d:Phehe..

hadde d bare vært så vel,hehe... d går nok bra uansett.men d er nok en påkjenning... han vil ha gutt han,hehe.. så han kan lære vekk å kjøre traktor,hehe... litt søtt å når vi sitter å prater om det:):)

husarbeid har jeg ikke giddet i dag,hehe... burde vært gjort men får se om jeg får det til i kveld når vi er ferdige med det vi skal:)

du jobber med??_:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...