Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 denne mnd er d første gang jeg er over 28 dager. pleier og få den mellom 26-28. og i dag er jeg på dag 29. har masse mens murringer og stikkninger så regner med at tr kommer snart. men håper at hun ikke drøyer d for lenge, for jeg vil inn i neste pp fortest mulig. men jeg lurer på en ting. søsteren min bor hos meg for tiden, og kan min syklus da bli påvirket av hennes?
Shiny84 Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 ja, jeg mener å ha lest at når to kvinner bor under samme tak over lengre tid vil syklusene deres stabilisere seg etter hverandre!! litt rart, men sant... he, he
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 hun har ikke bodd her lengre enn 2 uker så håper ikke d gjelder så tidlig.
Shiny84 Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 blir vel kanskje ikke påvirket så fort nei, har du testet da?
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 nei har ikke d. bor på en liten plass så har ikke så lyst og gå på legekontoret med en test og i butikken var de tomt. så får ikke mulighet til og teste før på fredags kveld, men regner med at tr har kommet til da. klarer ikke og håpe på at jeg er gravid. jeg er veldig pessimist av meg.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 hei du:) dette hørtes jo bra ut spør du meg!;)spennende dette her!!! jeg fikk tr igår:( på 27 dagen:( æsj eg e lei!! men idag snakket jge med gyn,min som skulle sende meg resept på eggl tabletter:) har eggl men det var visstnok for å forbedre kvaliteten så får vi se....noen mnd på det så ble det prøverør neste om det ikke fungerte.... men er usikker på hva tablettene het..får lage ett lite innlegg ang det:)massse lyke til til deg ihvertfall!!
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 takk for d. så dumt at du fikk tr da. men d er jo bra at du får hjelp. ja blir apennende og se om tr kommer. jeg springer på do hele tiden for d føles ut som om at hun kommer hvert øyeblikk. kan være d er d som gjør at hun ikke kommer, siden jeg springer og sjekker hele tiden. di symptomene jeg har er: murringer/stikkninger følelse av at nå kommer tr ømme bryster temp på 37.5 trøtt litt uggen i kroppen men ingen av di symptomene føler jeg er tegn på at jeg er gravid. evig pessimist vet du.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 du det der hørtes o så lovende ut..har hørt de at det kan føles som om tr er like rundt hjørnet;) men det er bare livmoren som vokser...jeg tror du er gravid..jeg hadde de samme symptomene men ikke uggen..men jeg fikk jo tr en dag:( men du er gått over tiden kjære venn jeg somdu pleier også å gå 28 dg eller noen før..hadde det vært meg hadde jeg vært rimelig sikker men selvfølgelig kan hun jo la vente på seg som du sier pga at du er så "besatt"av tanken;) men det tviler jeg på ja endelig får vi hjelp!! håper bare vi slipper prøverør:(vil så gjerne lage det selv ut av "good old gammeldags lovemaking":)
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 ja kanskje, ja forstår hva du mener med og bli gravid selv. er nok kanskje en skuffelse og måtte få hjelp til noe som egentlig skal være så naturlig. men resultatet blir heldigvis d samme. en nydelig baby. krysser alle tær og fingrer for dere. dette går nok bra skal du se.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 krysser tilbake;)hold oss oppdatert da:) hvor gammel er du forresten?kan jeg spørre om det?
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 jada skal holde dere oppdatert. jeg er 25 år
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 fin alder det:) jeg er snart 28!iiiik
Shiny84 Skrevet 24. september 2008 #13 Skrevet 24. september 2008 ja, ja, lykke til da!! til hello kitty:) Kom tr alikevel...arg! hadde håpet vi kunne slå følge til 1 tri.., men det kan jo fortsatt hende da, ikm til lørdag-tirsdag. testet i dag, men den v ar jo seff neg. føler meg gravid bare, vet ikke hvorfor, men.... lykke til alle sammen inkl meg selv hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå