twilla Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg har kjøpt tilgang til unge mødre 2 på nett, siden jeg ikke har FEM. Jeg er logget inn på maxdome.no, og det står hva som er kjøpt og betalt, men jeg finner likevel ikke noe sted å trykke se serien/play el.l. uten å g inn på å kjøpe tilgang, som jeg selvsagt ikke vil gjøre igjen. Noen som vet hva jeg gjør feil?
RachaelRay Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg sleit også med tilgang, så jeg sendte mail til dem. Fikk da beskjed tilbake om at brukernavnet jeg hadde valgt var opptatt, så de fikset et nytt et.
Mammaen til Isak Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Jeg har sagt det før her inne og sier det igjen, ikke betal tvnorge for å se unge mødre på nett!!! Last det heller ned gratis på itunes. Mye bedre
Gjest Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Står du som logget inn på øverste linje (det svarte feltet)? Om ikke så må du logge deg inn her når du har valgt den episoden du vil se. Da vil du få valget "se episode" eller noe lignende....
Snupi27 Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 men om du skal se intunes må du betale for å bli medlem..det måtte jeg om jeg skulle se hvertfall.. jeg fikk heller ikke tilgang på maxdome, så jeg trykket på videoe prodcast (rss) der fikke jeg se de episodene som har gått allerede.. det tar litt tid før siden kommer opp http://rdml.no/studio1/Podcast?podcast=unge_modre_2
Mammaen til Isak Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 niks unge mødre er gratis på itunes masse gratis der inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå