siddismamma Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Har dere fått påvist magnesiummangel, eller er det greit å ta slike uten å ta blodprøve først? Hvor sterk dose tar dere? Jeg var på apoteket og kjøpte en boks med 300 mg Magnesium tabletter pga at jeg er så plaget med kramper i leggene. Har også fått et veldig søtsug i det siste, noe som også kan være tegn på Magnesiummangel. Spurte på apoteket for sikkerhets skyld om det var ok å ta dem under graviditet. Hun på apoteket sa at kosttilskudd i svangerskapet kun måtte tas i samråd med lege, og at hun heller ville anbefale meg multivitaminer for gravide, men de tar jeg jo allerede. Er det trygt å ta litt ekstra Magnesium?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg tar også magnesium 300 mg pga kramper i leggene. Hjelper veldig! Det står på pakken at man kan ta 1-2, men jeg tar bare 1 for dagen, da jeg heller ikke er helt sikker på hvordan det er å ta dem i sv.skapet. Så noen som vet? Dytt;-)
siddismamma Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Tar du også multivitaminer i tillegg? Får jo litt ekstra via multivitamintabeletten også...
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Nei tar kun trankapsler i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå