Gå til innhold

Mini har festet hodet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset i dag for å få sjekket leiet på Mini da legen ikke fant ut av det for to uker siden. Og det er noe heeeelt annet å bli sjekket av ei rutinert jordmor enn en stakkars fastlege. Hun fant med en gang ut at det var hodet som lå nede, og at det var festet!!! :-) Hun bekreftet det også med ultralyd.

Ble ikke noe vektestimering da de ikke syntes det var noe unormalt høye sf-mål. Målet jordmor tok i dag var det samme som fastlegen fant for to uker siden. Slår meg til ro med at jeg igjen var innenfor det grønne feltet.

Er veldig fornøyd i dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så bra! Deilig å vite det helt sikkert, og slippe å bekymre seg noe mer for det!

Lykke til videre frem til fødsel!

Skrevet

Takk det samme!

Har vært i usedvanlig godt humør i dag, så tydelig at det har tynget litt å ikke vite:-)

Skrevet

så bra du fikk slike gode svar:)

Lurer på om jeg skal bestille ekstra time hos jordmor...Var hos legen idag på uke 38 kontrollen. Har veldig høyt sf-mål og han sa bare at hodet lå godt nedi...Kjente ikke skikkelig etter for å finne ut om hodet var festa...

Jeg også vil vite:) Men det er jo mest fordi jeg er nyskjerrig:) Skal til modningsaku neste uke og det er jo hos en jordmor så kanskje hun kan si noe:)

Masse lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...