1kar&1møy&meg™ Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg er speiderleder og på torsdag skal det handle om hvilke klær som passer til hvilken årstid. Dette med refleks kommer også til å bli et tema samt knytting av sko. Hva ville dere smarte jenter synes var gode aktiviteter for å lære de minste speiderne på 6 og 7 år dette????
*Andreapus* Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Ved refleks bruk, så kan du dele de i 2grupper, og gå på en mørk skog vei, og lyse mot de med lommelykt, og se tid man ser refleksen, hvor godt.. osv..
1kar&1møy&meg™ Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 hmm ingen dum ide, men tror det fremdeles er for lyst her til å bruke den aktiviteten enda, men vi kommer garantert til å ta opp dette senere i høst for refleks er viktig!!
1kar&1møy&meg™ Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 og enda litt, noen forslag nå?
1kar&1møy&meg™ Skrevet 24. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2008 noen flere her nå ser jeg.... HJELP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå