Gå til innhold

Godt regntøy til oss voksne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen anbefalinger å komme med her? Både billig opg dyrt mottas med takk :) (Skal brukes til å være ute sammen med ungene)

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID!
Skrevet

helly hansen

pinewood

wenaas sitt regntøy har jeg selv da..ikke så dyrt og typisk arbeidsklær, så kvaliteten har vært bra synes jeg:)

Skrevet

De testet regntøy for voksne på TV2 hjelper deg sist uke. Ta en titt på hjemmesiden deres:-)

Skrevet

Jeg har gått for en skikkelig alværsjakke/bukse. Har aldri blitt verken våt eller klam: Norrøna. I tillegg er den fin ----dessverre dyr.

Skrevet

Det billigste av dem som ble testet kostet 1100 kr... det synes jeg er ganske dyrt jeg.... :(

Ingen som vet om noe billigere da?

Skrevet

Jeg har to sett regntøy, et billig og et HH. Det billige er tynt og strengt tatt bare litt regntett. Det fra Helly Hansen er litt tykkere, men likevel mykt å bevege seg i - det har holdt i 10år(!) så tror faktisk det lønner seg å kjøpe litt kvalitet.

Skrevet

Jada men jeg nekter å tro at man ikke kan få ålreit kvalitet til billigere enn 1000 kroner.

Kvalitet er ikke nødvendigvis det samme som pris :)

Skrevet

Dessuten tåler ikke budsjettet et utlegg på 1000 kroner for tiden...

Skrevet

JEg har HH regntøy, men blir lite brukt. Bruker nesten alltid Bergans jakke og bukse . HAr aldri blitt våt enda. Men det koster en del kr for et sett.

Skrevet

bergans ble ikke testet av tv2 - de har et knallgodt og mykt regntøy. Det er dyrt som alle h..... men veldig bra!

Skrevet

Samme sted som for barn. Felleskjøpet. I dress og regntøyhysteriet så er det aldri noen som never dette stedet. De har et godt utvalgt i regntøy, ull og annet som man trenger. Til en billigere penge. Riktignok ikke til spebarn, men fra halvstore barnehageunger. De har og det meste til voksene, softshell, ull og div at ytter og undertøy. Det er ikke "merkeklær" selvsagt, men utmerket kvalitet og holdbarhet.

Skrevet

Jeg fikk hjem en reklame fra G.sprt igår hvor de annonserer vann og vintett jakke fra Norrøna (gore tex) for 999kr ,og bukse Norrøna

(gore-tex)for 699 kr.

har selv vært på jakt etter et godt rengsett og skal gå for dette.

Vet jo ikke om det er et lokalt tilbud, men du kan jo sjekke det ut?

Skrevet

Jeg og gubben kjøpte et mykt og lett Helly Hansen regntøy på OBS. 600 kr- Er behagelig å ha på - er tørre og fine i skybrudd vi.

Skrevet

Det blir nesten 1700 kroner for et sett, og det har jeg ikke råd til :)

også har vi ikke G-sport hernede (bor i Danmark)...

Hva med Europris eller Obs eller noe? Er det ingen av dem som har noe sånt? Felleskjøpet var et godt tips

Det vil jeg se på

Skrevet

Ja jeg har svart henne som skrev over deg :) Tråding er ikke alltid like lett :)

600 kr for et HH sett høres bra ut. Finnes det noe sted jeg kan se det på nett? For så kan jeg linke i en mail til Mamsen min, og få henne til å kjøpe det for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...