Turid Laila Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Siden jeg kjeder meg, så skal dere få noe skikkelig saftig å krangle om! Er jeg på tjukka eller ikke? Siste mens var 21. august. Så hva tror dere? Siden jeg ikke vet selv, og det ikke vises noe på tester så kan dere få gjette =)
Patetica fåkksi Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Det eneste jeg gidder å krangle om når det gjelder deg er hvorfor i heiteste helvete du ikke har bilde av hockeykoppen på profilen din din utakknemlige froskekladd!!! :-S grrrr Sånn.
Turid Laila Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Skal se om jeg husker å ta bilde av den i kveld jeg. Har noen andre bilser som jeg skal føre over fra kamera også så. Men jeg bruker den da!!
Gjest Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Du må jo skjønner at for å få positiv test så må du tisse i et stettglass og putte testen oppi. Nytter ikke med plastkopp vettu
Turid Laila Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 Åhh *klaske panna* Jeg har virkelig ikke skjønt det, nei. Tissa i plastkopp på tirsdag og ellers har jeg bare tissa rett på pinnen. Skal huske stettglasset neste gang!
Gjest Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Må gjøres med stil! Da nytter det ikke å komme med campingkruset nei
Turid Laila Skrevet 24. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2008 Hva med å tisse rett på pinnen da? Er ikke det fancy nok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå