TeBax Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Kan gravide spise det...?? Noen som vet...? =)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Ja, det tror jeg. Hvis du har høyt blodtrykk eller ligger på grensen så må du være forsiktig. Pinnekjøtt er veldig salt mat.
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Bare å kjøre på! Det blir jo dampet i 3timer og evt tatt under grillen i ovnen etterpå, så det skal være varmebehandlet nok. Jeg skal i allefall spise MASSE pinnekjøtt! <3
TeBax Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 i følge legen min har jeg ikke blodtrykk i det hele tatt det var godt, da kan jeg spise litt av det, mamma inviterte oss til det på fredag, og jeg gleder meg
babygullz <3 vilde Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Jeg skulle nå for all del tro d:) blir jo kokt og alt ...eneste er at d er jo ganske salt da, men så lenge du harn ormalt BT og d her så skulle d vel ikke vre noen fare..
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Ja, da er det bare til å kjøre på så får du kanskje opp blodtrykket litt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå