Gå til innhold

Hjelp til å få igang syklusen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe jeg kan gjøre for å få igang syklusen min igjen?

Brukt p-sprøyte (tok siste i starten av feb.) og er utålmodig med å få tilbake mensen :) Vet det er normalt at det tar tid, men tenker at det må være noe jeg kan gjøre..

Setter stor pris på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en tur til legen du,de vet nok svar på det:)

tror ikke ellers du kan gjøre noe alene m d at ikke syklusen er igang igjen...

legene har sikkert noen preparater/el.l. som kan funke:)

planlegger gravidititet du da??=)

Skrevet

Vi ønsker å bli gravide både sambo og jeg =) Blir jo ikke mindre frustrert når han snakker om mensen og spire i magen (er selvfølgelig kjempe kos at han viser interesse, men det hjelper lite når kroppen min er i dvale) Tatt oss 5 år å bli klare for dette steget, men nå er vi her!

Tenkte på å ta en tur til legen å høre litt, bare gått 6 mnd men klarer snart ikke vente mer hehe=)

Føler meg litt unormal egentlig, for de fleste jeg leser om her inne har syklus (om så hvertfall uregelmessig) mens jeg ikke en gang får kommet igang med første PP.

Går å ringer legen jeg, tpisk at jeg akkurat har fått ny fastlege (likte min gamle så godt)

Skrevet

Vil ikke "drepe" gleder her inne. Men jeg har faktisk lest at det er vanlig det tar 12-15 mnd før mens setter i gang igjen etter p sprøyte. Det gjelder sannsynligvis ikke alle. Vi reagerer jo alle forskjellig på ting.

Ønsker deg lykke til og håper syklusen din kommer i gang snart!

Skrevet

Jeg mistet mensen etter SA, og da fikk jeg provera av legen. Det hjelper enten å stabilisere mensen - eller å få den tilbake :)

Skrevet

Jeg har gått på minipiller og mistet mensen jeg også. Jeg bare tenkte at den nok bare var så minimalisert at den ble borte. Tenkte aldri på at jeg var "ute av syklus". Nå har jeg forstått bedre og venter også på å komme "i gjenge" igjen. Skulle ikke tro at man GLEDET seg til å få mensen. Men da er vi altså normalisert, så det skal faktisk bli godt! Vi får håpe vi kommer dit snart!

Skrevet

så gøy at dere er klar for å blir gravide:)

d at d kan ta tid for å få igang syklus er varierende da... men jeg som både gikk på p piller i flere år pluss p sprøyta på slutten fikk igang syklusen etter 2 mnd jeg:) siden d har den vært ganske regelmessig,minus forrige pp,da gikk jeg 9 dager over tida-men var ikke gravid.. grr...

håper d skjer for alle oss å snart:)

men bestill time hos lege,en samtale , forklar problemet,de pleier å være behjelpelige:)hvor gammel er du?:)

Skrevet

heisann du...

eg tok p-sprøyta i november 07 og fikk tr igjen 30 mai 08..

eg skal iallefall aldri ta den sprøyta igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...