Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg klikker litt for fort på tastaturet, så det blir en del skriveleifer med meg. Ikke ser jeg over hva jeg har skrevet, men bare poster det. Så er det mange som irriterr seg over skriveleifer? mangler en bokstav, eller bokstavene har stokket seg osv? Eller man har bommet på feil bokstav osv. Jeg er veldig flink til det Jeg bryr meg ikke om andres skrivefeil/leifer Men er det noen som irriterer seg over meg tro?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Tja... overskriften på innlegget ditt er i allefall irriterende.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 nejj det jør jeg alldelles ikke:)) Syns d er nokk å henge seg opp i,men vet maaaaaange andrre her ine jør det. Arit og plagge de litt....ågså det medd å/og
Gjest Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 nei så lenge det ikke er helt uleslig, så bryr jeg meg veldig lite^^
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 hi her.. Jeg selv synes det kan være tyngre å lese dialekt jeg synes er vanskelig å forstå Enn å lese andres skrivefeil.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Heilt eni! Ut'nom mijnn dialækt sælfølgeli, deinn e særdeles lættfatteli.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Vel, jeg tenker jo som så at har man ikke klart å lære seg forskjell på å og og må man jo være litt mindre begavet.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Ikke når det bare er en og annen slurvefeil. Men når folk ikke "gidder" å sette punktum eller skriver lange, dårlig formulerte setninger - da blir jeg irritert. Eller eviglange innlegg uten et eneste avsnitt og uten rød tråd. Egentlig hisser jeg meg ikke opp, jeg gidder bare ikke lese innlegget ferdig. Så hvis det er noe man veldig gjerne vil at mange skal lese, kan det være en fordel å tenke seg om før man poster. Å/og, synes/syntes, fjord/fjor osv kan faktisk gi setningen en helt annen mening. Det tar da ikke sååå lang tid å se over en gang til for å sjekke at det som blir posta er forståelig.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Vel, det manglet vel en komma el 2 der el? Ikke særlig begavet selv du vel.. ANONYM 13:21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå