Gå til innhold

IKM mellom 4-11 oktober.... når teste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sist mens kom en uke for sent sist, hvis ikke enda ett par dager etter. hos legen var de usikre på om jeg skulle beregne EL ut fra syklus før den som var på 28 dager akkurat som den alltid har vært, .eller den ene som sist var lengre.

ville dere gått ut fra at hele syklusen har blitt lengre nå? vil ikke teste for tidlig. blir så lei meg ved negativ test så vil ikke oppleve det to ganger på en mnd om jeg ikke må:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp:)

Skrevet

Syklusene kan forandre seg hver måned. Ja, som oftest er de ganske like, men stress og andre ting kan gjøre at el forskyver seg. Sjekker du for el? Det er perioden før vi får eggløsning som varierer. Normalen er 14 dager, men alle er forskjellige. Og er kroppen stressa kan den gi beskjed til eggene dine at "hun er ikke klar for barn nå" og så kan el bli forskjøvet. Perioden etter el er mye mer konstant på 10-16 dager. Dette kan også variere, men om denne perioden er lengre enn 16 dager kan det tyde på at noe er galt. Så den beste måten å vite OM noe er galt og NÅR du skal teste er å finne el og så regne ca 14 dager etter :)

Skrevet

sist mens i august og den som kom i september gikk det 5 uker fra første dag til første dag igjen. så da går jeg ut fra at det blir det nå og:) da skal jeg ha EL i helga nå ca. da blir det sex pause he he etter søndag. da har jeg hatt sex annenhver dag i over to uker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...