bestemt oss:) *mamma* Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Da er det kjøpet unnagjort! Tidlig.. men godt:) Er 19 uker på vei i dag, men den vogna jeg har sikla etter var på tilbud! hehe:) Simo kombi brun 2008 til 4500 istedet for 5999:D:D Penger spart;) Ringte mamma med en gang, hun skulle kjøpe den hun ja! Så nå er det unnagjort:) Jippi!!!
Elinski Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Gratulerer!!! Har en litt gamlere utgave av den vogna jeg. Kjøpte den i uke 18, ville så gjærne ha noe å se på å gleeeede meg til å trille. Brun er sikkert kjeeempefint, min er svart, men drømte om brun. Uansett, koooos deg.
superklar Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Hvor kjøpte du den? Det var jo billig!! Akkurat den vi tenkte på. Har de bare brun? Ikke bestemt om jeg vil ha brun eller svart.. Vet du om det ofte er tilbud overalt?
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 Tror nåkk de har flere farger ja:) Men brun var den jeg titta på.. og konsentrerte meg om:P Kjøpte den på barnas hus i trondheim:) Gjett om jeg kommer til å trille på den vogna da! hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå