Gå til innhold

Noen som har termin i mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moro og bli "kjent" men noen som har termin rundt samme tid:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har for ganske kort tid siden fnnet ut at jeg er gravid, å er i uke 9. Så jeg har ca termin 8 mai 2008. Gleder meg allerede kjempe masse, når i mai har du termin?

Skrevet

Termin ca 28mai her. Testa på mandag!

Ligger her med influensa... ikke mye feber men verk i alle ledd i kroppen. Håper det ikke har noe å si for svangerskapet!

Skrevet

Maibaby her :) ca 14.mai. Bor i bergen

Skrevet

Jeg har termin 9. mai.

Inne på Mai-terminklubb er det forresten mange flere av oss!

Skrevet

Termin 8 mai :) Første kontroll på fredag :D:D:D Gleder meg.....

Blir godt å komme igang med svangerskapet :) Føler det blir mer ekte da på en måte med helsekorte i hånda...

Skrevet

Har termin 28 mai =) jeg har en datter på 3 år! du da?

Skrevet

Jeg har termin 17 mai,men har en uregelmessig mens så den blir nokk flyttet litt,ble flyttet 5 dager sist,men hadde trodd det ble mer så vi får se ny termindato på UL. har en sønn på 20 mnd.

Gleder meg så,det er en spennende tid.Gleder meg til første kontroll,UL,si det til familie og venner,sparkene,magen som vokser og at lillegutten min blir storebror.

Skrevet

Jeg har termin 17.mai.. :o) Har ei datter som er født 31.mai 2006...:o)

Skrevet

Ja! Har foreløpig termin 6.mai og er i 9.uke. Det er min første graviditet og veldig spennende :)

Skrevet

jeg har termin rundt den 14.mai :) krysser fingrene for at alt skal gå godt med lille vennen inni magen slik at jeg og samboeren får hilse på han/henne i mai :)

Skrevet

Har termin ca 30 mai, og har ei datter frå før som blir 3 i begynnelsen av oktober. Er så ferskt enda at eg er nesten litt redd for å snakke om det.. : )

Skrevet

Hei

Har termin 29 mai.. Har ikke barn fra før, og synes dette er både er så herlig og så "skummelt";)

Skrevet

du må ta turen inn til terminklubben hvis du ikke har vært der :)

Skrevet

Har foreløpig termin 7. mai! :)

...men ikke si det til noen... er alt for tidlig å snakke høyt om dette...:)

Skrevet

Hei:)

Bare svever rundt om dagen, fant ut på lørdag at jeg er gravid:)

Skal til legen 13 okt og har termin 24 mai:)

Lykke til alle sammen:)

Trine

Skrevet

Heisann :))

Dette er våres første og termin er 18 Mai :))) Håper bare det går bra denne gangen. Spennende i allefall :)))

Skrevet

vi venter barn 15.mai. skal på ul senere i dag, det blir spennende! Krysser fingrene for at alt er bra med den lille! :-)

Skrevet

Har termin 24. Mai i følge min lege! Bor i Løten, har en sønn som er 2 år og 3 mnd nå!

Skrevet

Termin (foreløpig) er 30. mai. Gutt på to fra før, veldig glad! Håper bare på det beste nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...