Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg velger å være anonym her. Jeg lurte om hva dere hadde sagt/gjort hvis dere hadde observert det jeg gjorde. Da jeg var tidlig gravid fikk jeg fort ganske store pupper. En kveld var sammen med mannen min, moren hans og kjæresten hennes. Under middagen stirret kjæresten hennes ganske mye på puppene mine, nok til at jeg nesten sa noe. Det var heller ikke noe kort blikk. Jeg ville da ikke si noe fordi jeg ville ikke lage noe trøbbel. Men etter det har jeg passet på å dekke meg hver gang jeg er i nærheten av han. For noen uker siden var hele familien samlet på bursdagen til niesen til mannen min. I selskapet gikk hun i kort skjørt som mange unge jenter gjør for tiden. Hun er en veldig søtt jente og har begynnt å bli voksen, hvis du skjønner.... Helt tillfeldig fikk jeg øye på kjæresten til svigermor som stirret som bare det på bena til niesen. Det var ikke bare ett eller to blikk. Opp og ned liksom. Det gjorde meg kvalm. Det var noe med det som var ikke riktig og fikk meg til å vurdere hvordan jeg tenker på han. Jeg fikk en ekkel følelse av det og klarte ikke å holde det for meg selv. Når jeg kom hjem fortalte jeg det til kjæresten min som sa at det var kanskje en misforståelse. Men han var enig at kjæresten til svigermor stirret litt rart på kroppen min den gangen for mange måneder siden. Det er jo kanskje ikke noe stort problem men den følelsen jeg fikk av den måten han stirret på henne gjorde meg kvalm og nå har jeg lyst til å bare unngå han så mye jeg kan. Var det dumt av meg å nevne det til kjæresten min?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Huff, jeg skjønner deg i grunn ganske godt.. Men menn er nå menn da, og vil alltid være det, hehe... Tror ikke detter er noe unarmalt nei..Men at det er litt ekkelt er jo en annen sak da..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Uff så ekkelt!!! Var ikek dumt at du sa det, hvorfor skulle det være det? Sånn at det er sagt, du lar vel ikke svigermor og han passe barna dine/barnet ditt? Det bør du passe deg for.... En venninne av meg har en mor som har møtt en ny mann. Denne mannen er ok og alt det der, men venninnen min klarer ikke å stole på han... Og vil heller ikke at han skal være med hvis moren skal være barnevakt.. Dette skjønner jeg godt, selv om hun ikke har noe å utsette på han, annet enn at han holder seg veldig for seg selv, prater ikke med noen, andre enn minsten til venninnen min. Og der er det mye prating, leking osv.. SÅ, ikke la mannen være alene med barna dine...! Spesielt ikke etter at du har sett det du har sett, er nok noe som ikke stemmer med han... Sorry, men jeg er nøye på slikt, da jeg selv er blitt utsatt for incest....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Takk for svarene! Jeg skal ikke la han være alene med barnet mitt, jeg kjenner han ikke godt nok og det gjør ikke mannen min eller. Kjæresten og svigermor har ikke vært sammen mer enn ett år og de er ikke så sosial av seg. Man bare få en sånn ekkel følelse og så lurer på hva det er for noe. Jeg vet at menn er menn, men å stirre på den måten på andre familiemedlemmer er bare rart synes jeg...
Anne-B. Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Menn er bare menn? Hvordan kan du si noe sånt, du som skrev det? Man kan da ha folkeskikk om man er mann? HI: at du reagerer på dette, betyr bare at han gjør noe som ikke er innenfor normalen i oppførsel. Du gjør rett i å reagere! Syns ikke det var dumt at du nevnte det i det hele tatt, om dette utvikler seg, så må dere kontrontere han når det passer seg. Si at dere har sett hva han holder på med, og at det er ingen nåde om dere får greie på at han finner på noe tull.
Gjest Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Nei, det gjoer vel ikke noe om du nevner det. Man skal da kunne prate om ting med sine kjaere. Det ER ekkelt med menn som ikke klarer aa nyte synet av vakre kvinner paa en diskret maate *nikker*.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå