Gå til innhold

noen som har tatt lappen på 1 uke her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal ta lappen på 1 uke i brønnøysund, så jeg lurer litt på hva man gjør den uken. hvor mange timer til dagen å hvor kan vi kjøre i den lille byen? hadde vært kjempe fint om noen kunne forklart meg litt om di dagene å hvordan oppkjøringen er..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, hadde håpet at jeg og kunne ha tatt et sånt intensiv kurs... vennina mi i sverige gjorde degte på 2 uker, var på kjøreskolen fra 8 til 4 man til fre og kjørte masse, tok alle prøvene gtil slutt, vet ikke om det er likt her i norge. Lykke til :)

Skrevet

Har ikke noe svar, men lurer bare på hvor mye du betaler for hele greia?? Jeg vil også nemlig!! :)

Skrevet

25 tusen koste det, men da har man lappen på 5 dager :)

Skrevet

Eh du får jo ikke lappen automatisk hvis du betaler 25 000.

Du må jo fortsatt gjennom teori og oppkjøring som alle andre.

Jeg tok også lappen på intensiv kurs. var der vel i 2 uker hvis jeg ikke husker helt feil.

50% av de jeg var der sammen med strøk på oppkjøring og et par stk på teorien.

Jeg bestod med glans men det tror jeg hadde mye emd at jeg er fra stor by og hadde øvet litt der på forhånd.

Og opplæringen er utrolig dårlig for deg som skal kjøre i stor by etterpå..

Skrevet

selvfølgelig, men du gjør alt på 5 dager (langkjøring, forbikjøring, oppkjøring osv), teorien må du jo bestå før du får begynna å kjøra..

er selv fra en stor by, så å kjøra i den lille byen der e nok ingen problem vil jeg tro.. værre her me alle rundkjøringene så ikke folk har lært seg ennå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...