frøkendings *fødeklar!* Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hei! Nå er eg 5 dager på overtid og supeklar for å få ut gullet! Fikk igjen den dumme forkjølelsen i helgen, så egentlig glad for at han ikke kom da..nå derimot, er eg noelunde på beina igjen og alt eg vil er å føde!! Flere som venter seg ihel om dagen??
Lillepusen-78 Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg er 17 dager over ultermin..... Blir gal snart!!! Slimproppen gikk i dag, så håper inderlig at noe skjer snart.... Hva slags oppfølging får du på føden?
Artemis*på overtid* Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 17 dager??? hjelpemeg, jeg som synes mine 8 dager over er nok! Milde skaper, når blir du satt i gang? hvor lenge kan en egentlig gå over tiden? jeg skal til overtidskontroll fredag, men blir nok ikke satt i gang da...håper jo selvsagt på at alt skal skje av seg selv- men begynner å bli noe tvilende til at det kommer til å hende!
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 17 dager??*eg bøyer meg i støvet* Håper virkelig det skjer noe hos deg veldig fort!! Eg får foreløpig ingen oppfølging. Fikk faktisk ikke legetime før 14 dager over termin, men ringte å snakket med legekontoret igjen i dag, så skal få komme der i morgen for å få henvisning til overtidsvurdering på kk...de tar vel uansett ikke inn folk før de er 12 dager over har eg fått forståelsen av... Hva med deg? Hva oppfølging får du?
Lillepusen-78 Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Takk for sympatien, begge to :-) Jeg var til første overtidskontroll 12 dager etter termin, og deretter annenhver dag. Da er det blodtrykk, urinprøve, cgt og ul. I går også underlivsundersøkelse.... Gynekologen sa at jeg bare hadde 1,5 cm åpning og ikke var veldig moden. Fått beskjed om innleggelse i morgen eller i helgen, og da er det kanskje avgjørende om det har skjedd noe med modning, vil jeg tro.... Kan visst gå opp til 21 dager over termin dersom alt er bra med mor og barn. Terminen min ble flyttet 10 dager frem på ul, så er nok min egen som stemmer. Men er en påkjenning dette her, er så bekymret for lillegutt, selv om alle undersøkelser viser at han har det fint..... Hadde omtrent et psykisk sammenbrudd da de sendte meg hjem i går, ikke på føden vel og merke. Men hvis de vil sende meg hjem i morgen igjen skal jeg ta ut alle følelser på stedet!!!! ;-) Håper virkelig dere slipper dette :-)
mammaen til Benjamin :) Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 13 dager over i dag, og er så leeeeei! Hvorfor vil ikke våre små i magen komme ut og hilse på....?? Har virkelig fått en ny forståelse med hva det vil si å gå over tiden. Alt er jo klart, har vært det i maaange dager. Hver dag består kun i å vente på at noe skje. Føler hele september renner ut av hendene mine uten at noe som helst har skjedd.
Gjest Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 5 dager over her og. Nå har jeg ryddet i hagen, vasket klær, skal vaske gulvet - la det skje noe snart!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå