Gå til innhold

ang. bf og hasjrøyking(samme som anonym)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bf har tidligere hatt problemer med mye røyking. Da mener jeg store mengder daglig. Etter vi fikk barn, la han seg inn på et rehabiliteringsted og fikk kuttet ut. Er litt usikker nå på om han har begynt igjen, og skal spørre om det i dag.

Men kan jeg nekte samvær dersom dette er tilfelle? Han gjør det i så fall etter barnet har lagt seg.

Jeg tenker at selv om hasj ikke er verste rusmiddelet, så blir man likevel sløv og reaksjonsevnen blir svekket. Jeg syns det er ekkelt å vite dersom det plutsellig skulle skjedd noe. I tillegg vil jeg ikke ha det på meg at jeg har sendt barnet til bf, vel vitende om at han røyker hasj i samværshelgene.

Noen synspunkter på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er dumt om du vet at du sender barnet ditt til en som røyker hasj, for det er jo faktisk ulovlig!

Jeg må innrømme at jeg og BF røyket hasj ved fler anledninger når han hadde barnet sitt på helgesamvær. Da etter at barnet hadde lagt seg, men og et par ganger mens barnet var våkent ( Når vi var ute på tur feks.).

Når jeg ser tilbake på det nå så er jo dette virkelig ikke bra, for som du sier man blir både sløv og litt "borte".

Vi fikk et barn sammen, som han ikke har vist så stor interesse for..men om vi skal begynne med samvær kommer jeg til å kreve at han ikke røyker når han har barnet vårt hos seg!

Skrevet

Takk for et vettug svar! Har skrevet en liten oppdatering i tråden på anonym hvis du vil lese. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...