Gå til innhold

5mnd kontroll


mastermind

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var på kontroll 10. sept. Jenta var da 69 lang og 7,5 kg. Hun bruker nå 74 i klær nå. Det gikk bedre med vaksinen denne gangen. Hun fikk litt feber sist, men ikke noe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 5 mnd kontroll 23 sept.. Da var "lillegutt" hele 7610 gr og 71 cm lang.. Her går det i str 74 i tøy..

Sprøyta var ikke såå ille denne gangen. Han fikk feber og var fryktelig grinete første gangen, men nå gråt han ikke når sprøyta ble satt og fikk ikke feber heller.. så det var en blid og fornøyd gutt etter denne kontrollen..

Nå er det bare så se fram til 6 mnd kontroll med legen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var tullemor 8.1 kg og ca 76 cm lang, husker ikke helt, hvertfall stor og fin jente=)

sprøyta var ikke sååå ille nå som sist, skrek litt når hun fikk den og så fælt på HS med skeptiske øyne etterpå.

bivirkningene var verre denne gangen da.. fikk 39.9 i feber og var sutrete og slapp hele natta, men klarte ikke sove noe særlig før jeg kledde av henne ALT, inkludert bleia, og la henne hos meg i senga, da sovnet hun=) men våknet ofte. dagen etterpå var hun sliten etter en natt uten noe særlig søvn, og fortsatt feber, men sov mye:) deilig for meg, for da sov jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten min var 73 cm og 8,8 kg på 5 mnds kontroll. Bruker da 80 i klær. Syntes ting krymper sånn at jeg kjøper litt større enn han er:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...