mamman til pia, eli og mari Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 kom ppå ultralyden og fikk meg mitt livs største sjokk da legen som utførte ultralyden sa hær er det tvillinger og smilte bredt og fikk se begge 2 og hjertene slo
mamman til pia, eli og mari Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 takker:) men kan bli litt spennende siden æ blir alenemamma
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 å herregud så fantastisk!!! Skjønner godt at du synes det blir spennende. Håper du har et godt nettverk rundt deg for det blir nok slitsomt det første året, men du klarer det garantert!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Gratulerer så mye! Det blir spennende! Selv om den første tiden sikkert blir sjokkartet, så kan jeg berolige deg med at det blir bedre etterhvert, man kommer inn i rytmen...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Gratulerer Det kommer til å gå helt fint selv om du er alene mamma. Dette klarer du fint. Det finnes en landsforening for tvilling foreldre ,nå husker jeg ikke helt hva den heter men det er det sikkert noen andre her inne som vet. Der kan du få masse tips og råd om tvillinger.
mamman til pia, eli og mari Skrevet 24. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2008 tusen takk dere for gode ord
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 grattis. Kor du kommer ifra 2frø? Æ har åsså det i magen...
Sivalur Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Sjekket ikke denne på ny før nå. Oioi! Men dette klarer du så fint atte! Det var jo nettopp ei som ble alenemamma til firlinger! Du har sikkert noen rundt deg som kan hjelpe til i begynnelsen? Spennende!!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 du må rette profilen din der står det at du venter kun en. og hvis du er kunn9 uker på vei har du ikke termin 9 april. jeg har termin 15 april selv oger i min 12 uke nå.
Alle gode ting er 3:) Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 Gratulerer! Vet åssen det sjokket føles! Så moro da!
mamman til pia, eli og mari Skrevet 24. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. september 2008 e i fra langt nord men skal flytte snart og på uten for oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå