Tvilling79 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 var på UL igår, for å sjekke vekst. Er 35+3, babyen var litt stor, men jordmor sa han kunne bli 4 kg rundt termin... men så sa hun at jeg kanskje har lekket fostervann, at det var litt lite. Men er ikke 9dl bra? eller? fint om noen svarer meg, blir litt bekymret.. Dessuten, er det vanlig å ha veldig trykk nederst i magen og symfysen? Særlig når jeg går, ikke behagelig, Får også ofte kynnere når jeg reiser meg og går... normalt?
leha Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 jeg har lest at det er vanlig med 0,5-2 liter fostervann.. så utifra det så har du ikke lite..
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Jeg har lest at det på slutten er vanlig med ca 1l fostervann, og ut i fra det høres det jo ut som du er temmelig nært:-) Hvis ikke hver dl har mye å si da, jeg vet ikke.
Gjest Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 iflg jordmor Brita på Riksen så har vi nesten 1 liter fostevann - så det høres helt perfekt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå