Mamma til to tette Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Har prøvd å få tak i helsesøster nå, skiftet bleie på jenten min og fant litt slimete blod i bleien. Finner ikke helt ut om det har kommet fra foran eller bak men hva kan dette være? Har hatt helt fin mage i dag og byttet en flytende bæsj 1 time før...
Mininni Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Det kan jo være en slags "mini-menstruasjon" - jentebabyer kan visstnok ha slike små blødninger. Min datter hadde også dette en gang da hun var omtrent på alder med din.
Trulte76 Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 jeg også tenkte på mini-menstrasjon da jeg leste dette. Har selv to jenter der nr 1 hadde det, men ikke nr2. Har noe med hormoner å gjøre som kan gjøre de får det. Kan ha de i et par dager trur jeg..hun er 9 år nå, så jeg husker ikke hvor lenge hun hadde det..
Gjest Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Vår hadde også en sånn mini-blødning helt i starten, med slimete blod. Vi ble advart på sykehuset om at det kunne komme hos jentebabyer, og de sa det er helt normalt og skyldes at hun fremdeles er påvirket av mors hormoner. Samme grunn som at noen babyer faktisk produserer melk når de er nyfødte.
Mamma til to tette Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 Ok, det leste jeg faktisk om på sykehuset men forstod at det var de første ukene. Men ok hun er jo bare 7 uker, føles som mye lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå