Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 rasende sprek og bor alene, men hun drikker ikke vin. ellers så har hun som så mange alt hun trenger, og kansje alt naboen trenger også. noen forslag?? tenkte på noe ala pakke med kaffe, røkelaks og noen andre ting i, men det er jo litt upraktisk at jeg må gjøre ferdig pakkene så tidlig da. så da må det bli noe som holder 1 mnd tid. andre forslag enn mat? hun fikk dusjsåpe, bobylotion og parfyme i fjor. og halve slekta kjøper visst bøker til henne hvert år.
edvina har fått en gutt Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 hva med å strikke/hekle et sjal? Bilde av barnebarna?
To små - en rosa og en blå Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Min farmor på 85år fikk kaninskinn til å ha i halsen i fjor. Det var veldig populært. kjøpte på VIC til 299kr tror jeg. Alltid vanskelig det der..
Mayken Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 I år skal snuppas oldeforeldre få hjemmestrikkede tøffler. Så skal snuppa male et bilde til dem, og så skal de få kalender med bilde av henne som ble tatt av fotograf i barnehagen. Det blir årets gaver.
Vestlandsspire Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Hei, oldemora til dattera mi er og ei som har ALT, så da gjelder det å tenke nytt! På diverse fotosider, f.eks www.nfoto.no kan man lage mange morsomme ting med bilder på. Et år fikk hun ei T-skjorte med bilde av hennes første oldebarn og morsom tekst på, i år tenker vi å lage et lerretsbilde også fra Nfoto. De har bla. vesker, konfektesker, puslespill, klokker ++ Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå