lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hei! Bare lurer fordi jeg ikke har nok melk til snuppa mi og må gi mme. De siste gangene jeg har pumpet har jeg gitt meg etter en times tid og sitter igjen med ca 90 ml.. Og da er 1/3 fra en pupp og resten fra den andre.. Begge gangene jeg pumpet var det en stund siden gullet spiste og brysta var fulle. Er ikke det litt lite med 90 etter 1 time? Mvh
marinas skatt Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Hei. Jeg får ut ca 120-160ml hver annen time sånn ca. - om du vil prøve og øke produksjonen kan det være lurt og prøve og pumpe ca hver annen time. Snuppa her er nå 4mndr og 1 uke gammel , hun spiser ca 120ml til hvert måltid , ca 8 ggr i døgnet.
lille sprelle Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Synes det høres ut som om du har nok melk jeg, men det spørs jo på etterspørselen! (som er det som regulerer hvor mye du har om noe ikke er galt). Med full pupp (ikke etter en hel natt uten) har jeg vel sånn ca 120-150 ml), men babyen er 6 mnd (fullammer med smaksprøver)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå